معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه یک گفت: با هدف ارتقاء سطح بهره وری در مدارس و افزایش سطح رضایت مندی دانش آموزان طرح بهسازی و تجهیز 74 مدرسه شمال تهران اجرا شد.

 سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه یک در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،گفت: به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، اداره آموزش‌های شهروندی اقدامات تجهیزی و عمرانی را در 74 مدرسه شمال تهران اجرا کرد.

وی بیان کرد: اقدامات عمرانی 37 مدرسه در قالب ایزوگام، آسفالت، مرمت نمازخانه، سرویس بهداشتی، رنگ آمیزی در و دیوار کلاس‌های درس و اقدامات تجهیزی نیز در 37 مدرسه در قالب هوشمند سازی، تجهیز نمازخانه و کتاب‌خانه‌، لوازم فروشی از اوایل شهریور آغاز شده و همچنان در حال اجرا است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه یک تصریح کرد: درخواست مدارس مبنی بر هوشمند سازی و اقدامات لازم جهت خرید ویدئو پروژکتور، رایانه در حال انجام است.

وی اظهار داشت: تهیه لوازم ورزشی برای مدارس نیز از اقدامات در حال انجام است که می‌توان به تهیه میز و راکت پینگ پنگ صفحه و مهر شطرنج، تور والیبال و بسکتبال اشاره کرد.

کارگران خاطرنشان کرد: تجهیز سیستم صوتی نمازخانه‌ها و تجهیز آزمایشگاه‌ها از دیگر درخواست‌های مدارس برای سال تحصیلی جدید است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: هدف ، بهسازی ، تجهیز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار