تئو سوانتسیگر‌، یکی از مدیران اجرایی فیفا اطمینان دارد به دلیل شرایط بد آب و هوایی در قطر، بازی‌های جام جهانی 2022 در این کشور برگزار نخواهد شد.

 به گزارش  خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یاهو اسپرت، سوانتسیگر‌ که در گذشته ریاست فدراسیون فوتبال آلمان را بر عهده داشت اطمینان دارد آب و هوای داغ قطر مانع از میزبانی این کشور در بازی‌های جام جهانی 2022 خواهد شد و وعده مقامات قطری برای استفاده از سیستم‌های خنک کننده در ورشگاه‌ها هم نمی‌تواند تضمین کننده سلامت جسمانی هواداران و بازیکنان فوتبال باشد.
 
 مدیر اجرایی فیفا در ادامه افزود: شخصا معتقدم در نهایت کشور دیگری برای میزبانی انتخاب خواهد شد، زیرا در صورتیکه مشکلی برای هزاران هوادار فوتبال که در هوای داغ قطر به این کشور سفر می‌کنند پیش آید، چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ دادستان‌های دولتی بلافاصله به دنبال عاملان این فاجعه می‌گردند و کمیته اجرایی فیفا  پاسخگوی آن نیست.
 
از سوی دیگر "دلیا فیشر"سخنگوی فیفا اعلام کرد صحبت‌های سوانتسیگر‌ یک عقیده شخصی بوده و قرار نیست فدراسیون جهانی از روی عقاید شخصی افراد تصمیم‌گیری کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مدیر ، تیم ، جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۹:۳۸ ۰۱ مهر ۱۳۹۳
حسودی نکنیم به عرب ها خودمون سعی کنیم بالاتر باشیم مگه ما چی کم داریم ما بريم جام جهانی رو بیاریم نه این که دعا کنیم میزبانی به عربها داده نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۰۱ مهر ۱۳۹۳
ای حال کردم قیافه عربها بعدازاون همه دلارخرج کردن برای گرفتن سهمیه حالا دیدنی هست
Iran (Islamic Republic of)
جواد شاملو
۱۵:۳۵ ۰۱ مهر ۱۳۹۳
باد آورده را باد می برد.
آخرین اخبار