ملی‌پوش وزن 125 کیلو‌گرم تیم کشتی آزاد کشورمان گفت: آنقدر آماده هستم که برای آنکه در بازی‌های آسیایی اینچئون صاحب مدال شوم لحظه شماری می‌کنم.

پرویز هادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود:پس از مسابقات انتخابی تیم ملی حتی یک روز هم استراحت نکردم و همواره بدون وقفه تمرینات خود را دنبال کردم چرا که هدف بزرگی چون رسیدن به مدال طلای بازی های آسیایی را در سر داشتم.
 
وی درپاسخ به این سوال که برای رسیدن به مدال کشتی گیران کدام کشور را از حریفان اصلی خود می داند گفت:برای من فرقی ندارد مقابل چه کشتی گیری قرار است مسابقه بدهم وقتی به مدال طلا فکر می کنم باید همه حریفان را شکست بدهم اما احساس می کنم نمایندگان کشور میزبان،قزاقستان و ازبکستان شانس بیشتری برای کسب مدال در این رقابت ها را داشته باشند.
 
دارنده مدال طلای آسیا تصریح کرد:با توجه به تمرینات سخت و طاقت فرسایی که در اردوهای تیم ملی زیر نظر کادر فنی و رسول خادم پشت سر گذاشتم به لحاظ جسمی و فنی در شرایط کاملاً ایده آلی قرار دارم و از نظر روحی و روانی همانطور که گفتم آنقدر انگیزه دارم که برای رسیدن به مدال بازی های آسیایی لحظه شماری می کنم.
 
وی درباره عملکرد کمیل قاسمی در مسابقات جهانی 2014 نیز اظهار داشت:کمیل واقعاً فوق العاده و با غیرت کشتی گرفت و نشان داد در کشتی دنیا حرف های زیادی برای گفتن دارد و به نظر من مدال طلای رقابتهای جهانی حق مسلم او بود،در هر صورت بر خلاف نظر برخی ها من و کمیل در عین رقابت دو دوست صمیمی هستیم.
 
هادی در خاتمه عنوان کرد:با همه انرژی برای رسیدن به مدال خوشرنگ طلا در بازی های آسیایی تلاش می کنم اما کار اصلی من پس از این رقابت ها آغاز خواهد شد چرا که برنامه ریزی ام رسیدن به دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی 2015 و کسب مدال در این میدان است.

مسابقات کشتی آزاد بازی های آسیایی در وزن 125 کیلو گرم روز 7 مهر در اینچئون کره جنوبی برگزار خواهد شد.
 
 

برچسب ها: کشتی ، آزاد ، اینچئون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار