بهبدی گفت: من در طول 6سال حضورم در مسابقات چوگان توانستم با زدن 37 گل آقای گل مسابقات جام دهه فجر در سال گذشته شوم.

امیررضا بهبدی بازیکن تیم چوگان نیروی زمینی ارتش در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: بعد از حضور چند ساله در رشته چوگان موفق شدم به عنوان بازیکن جوان رشته چوگان با زدن 37 گل آقای گل جام فجر شوم.

بهبدی در ادامه بیان کرد: در سن 7سالگی وارد رشته ورزشی چوگان شدم بعد از 3سال در 10سالگی به مسابقات راه پیدا کردم. 15-16 سال داشتم که وارد تیم ملی چوگان شدم و در جام دهه فجر سال گذشته آقای گل شدم.

وی در ادامه بیان کرد: طی مسابقات جام سفرا که 1ماه پیش در ایران برگزار شد بازیکنان از کشورهای آرژانتین-اروپا، عمان، فرانسه شرکت داشته و تیم قصر فیروزه تهران توانست پیروز این رقابت‌ها شود. ایران در بازی‌های برون مرزی و آسیایی همیشه با 1 یا 2 تیم شرکت می‌کند.
بهبدی عنوان کرد: در 10سالگی هندیکاپ 1- را بدست آوردم و در حال حاضر با هندیکاپ 1.5 در سن 17 سالگی درتیم نیروی زمینی ارتش فعالیت دارم.

بازیکن تیم چوگان نیروی زمینی ارتش در پایان خاطرنشان کرد: با حمایت مسئولان بازی چوگان پیشرفت زیاد داشته است فدراسیون سرمربی پاکستانی به نام اعظم حیات نون را آورده  است که نظارت بر سطح باشگاه‌های چوگان را دارد و باعث شده کیفیت تیم‌ها بالا برود.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: چوگان ، نیروی زمینی ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار