مروری بر مهمترین اخبار"سیاسی" دوشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: مقاومت دیروز دوران دفاع مقدس، الگویی برای ایستادگی در شرایط تحریم امروز است ، جریان قطع پای حمید حقیقت ندارد/ پزشکان استرالیایی خواستار درآوردن مغز پسرم بودند/ تا پیش از این اتفاق هیچ مراجعه‌ای به وزارت خارجه نداشتم ، ضربه را به قصد ترساندن متوفی زدم/پشیمانم و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز دوشنبه منتشر شده است به شرح زير است

مقاومت دیروز دوران دفاع مقدس، الگویی برای ایستادگی در شرایط تحریم امروز است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/6/31/2612331_588.jpg

 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای، ضمن گرامیداشت سالگرد هفته دفاع مقدس، این حماسه را برگ زرینی بر تارک درخشان پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی دانست.

مقاومت دیروز دوران دفاع مقدس، الگویی برای ایستادگی در شرایط تحریم امروز است

 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای، ضمن گرامیداشت سالگرد هفته دفاع مقدس، این حماسه را برگ زرینی بر تارک درخشان پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی دانست.

دولت با همه توان از نیروهای مسلح حمایت می‌کند/ایران تروریست‌ها را سر جای خود خواهد نشاند/از فشار دشمن ترسی نداریم
 رئیس‌جمهور گفت: ما از فشار دشمن ترسی نداریم، ما ملت صلحیم و قصد تحمیل جنگ به هیچ کشوری را نداشته‌ایم، نداریم و نخواهیم داشت و نمی‌خواهیم با ایجاد جنگ و فروش سلاح سفره را رنگین کنیم.

جریان قطع پای حمید حقیقت ندارد/ پزشکان استرالیایی خواستار درآوردن مغز پسرم بودند/ تا پیش از این اتفاق هیچ مراجعه‌ای به وزارت خارجه نداشتم

 انتشار خبر مرگ جوان ۲۴ ساله ایرانی دیگری به دلیل شرایط بد بهداشتی در بازداشتگاه‌های "مانوس" نگرانی‌ها را درباره سرنوشت دیگر مهاجران غیرقانونی در استرالیا و جزایر پیرامونی آن افزایش داده است.

مشت محکم ایران به دهان دشمن در جنگ اجازه بروز هیچ رفتاری دیگر علیه ایران را نداد
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه پس از هشت سال دفاع مقدس، ایران با سربلندی و افتخار پیروز شد، گفت: اگر فقط یک شهر تا به امروز در دست دشمن باقی می‌ماند، ما به عنوان یک ملت سرافکنده در دنیا بودیم و هر جا پا می‌گذاشتیم بدون شک می‌گفتند بروید شهرتان را آزاد کنید, اما ما در دوران دفاع مقدس محکم توی دهان‌شان زدیم و دیگر کسی این قبیل رفتارها را با ملت ایران ندارد

چالش‌ها و راهکارهای صنعت آلومینیوم در ایران

 مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، وضعیت صنعت آلومینیوم کشورمان و چالش‌ها و راهکارهای ممکن برای اصلاح آن‌ها را مورد بررسی قرار داد.

ضربه را به قصد ترساندن متوفی زدم/پشیمانم
 فرد متهم به قتل شهید "علی خلیلی" در دادگاه امروز مدعی شد که ضربه را به قصد ترساندن متهم به وی زده و پشیمان است.

تروریسم تهدیدی علیه نظم، امنیت بین‌الملل و نقض جدی حقوق بشر است
 مدیر انجمن دفاع از قربانیان تروریسم با بیان اینکه گروه‌های تروریستی فعالیت‌های خویش را فرا‌تر از مرزهای کشور‌ها سازماندهی می‌کنند، گفت: مقابله با این تهدید فرامرزی را نیازمند اجماع بین‌المللی است.

تسلیت رئیس‌جمهور به مناسبت درگذشت آیت‌الله قبادی آدینه وند

 رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت حضرت آیت الله حاج شیخ محمد رضا قبادی آدینه وند را به رهبر معظم انقلاب، علما، حوزه‌های علمیه بالاخص بیت آن مرحوم، شاگردان، علاقه مندان و منسوبان ایشان تسلیت گفت.

دومین دادگاه رسیدگی به پرونده شهید "علی خلیلی" آغاز شد

 دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده شهید علی خلیلی دقایقی پیش آغاز شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار