آیت‌الله موسوی‌جزایری:

مهمترین وظیفه نیروهای مسلح اطاعت محض از "ولایت فقیه" است

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: به یقین یکی از مهمترین وظیفه سربازان امام زمان (عج)، اطاعت از نایب بر حق آن یعنی "مقام معظم رهبری" است و امیدواریم در آینده‌ای نه چندان دور شاهد اهتزاز پرچم زیبای جمهوری اسلامی ایران در رفیع ترین قله‌های عزت و موفقیت باشیم.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "آیت‌الله سید محمد علی موسوی جزایری" نماینده ولی فقیه در خوزستان، امروز  در رژه 31 شهریور استان خوزستان، با تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: خوشبختانه امروز با یاری خداوند متعال و به برکت اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایران در اوج اقتدار قرار گرفته است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به رشادت‌های ملت غیور ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس، گفت: دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران حملات گسترده خود را از زمین و هوا و دریا آغاز و اینگونه شد که دفاع مقدس خود را به نمایش گذاشت.

آیت‌الله موسوی جزایری با بیان اینکه دفاع ملت ایران، دفاعی جانانه و مقدس و حملات دشمن، تجاوز و وحشی‌گری بود، تصریح کرد: با وجود اینکه دشمن در آغاز جنگ صدمات بسیاری را به ما تحمیل کرد و ما در این راستا شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کردیم، اما با همه این مسایل بازهم ملت ایران راه را بر دشمن سد کرده و اجازه جدا شدن یک وجب از خاک عزیز میهن اسلامی ایران را ندارند.

امام جمعه اهواز ایستادگی و عزت امروز نظام اسلامی ایران را مدیون خون پاک شهیدان گلگون کفن هست سال دفاع مقدس دانست و ابراز داشت: با گذشت سی و چهار سال از 31 شهریور سال 59 امروز نظام اسلامی ایران به برکت رشادت‌های مردان و زنان آن دوران، به چنان اقتداری دست یافته که حرف نخست در منطقه را خودش می‌زند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با تأکید بر اینکه اقتدار امروز ملت ایران راه را بر دشمنان بسته و ما این را مدیون ایمان، شجاعت، شهامت و ایثارگری نیروهای مسلح ارتش و سپاه هستیم، گفت: امروز متأسفانه آتش جنگ در سراسر جهان افروخته شده و کشورهای همسایه در آتش ناامنی و جنگ می‌سوزند و این در حالی است که ملت ایران اسلامی در کمال امنیت و آرامش زندگی می‌کنند.

آیت‌الله موسوی جزایری در پایان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را سربازان آقا امام زمان(عج) نامید و خاطرنشان کرد: به یقین یکی از مهمترین وظیفه سربازان امام زمان (عج)، اطاعت از نایب بر حق آن یعنی "مقام معظم رهبری" است و ان شاءالله در آینده‌ای نه چندان دور شاهد اهتزاز پرچم زیبای جمهوری اسلامی ایران در رفیع ترین قله‌های عزت و موفقیت باشیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: ایران ، کشور ، حوزه ، جزایری ، اهواز ، دفاع ، مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار