در دومین روز جشنواره مقاومت صورت می‌گیرد؛

سخنرانی "حسن عباسی" در جمع سینماگران انقلاب و دفاع مقدس

دکتر حسن عباسی فردا سه شنبه اول مهر ساعت 16:30 در دومین روز جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در جمع سینماگران انقلاب و دفاع مقدس سخنرانی می‌کند.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ دکتر حسن عباسی فردا سه شنبه اول مهر ساعت 16:30 در دومین روز جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در جمع سینماگران انقلاب و دفاع مقدس سخنرانی می‌کند. سخنرانی دکتر عباسی با محوریت موضوع سینمای الحاد، سینمای ایمان ستیز" همراه با بررسی تحلیلی فیلم سینمایی "لژیون" صورت می گیرد.

روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت با اعلام این خبر افزود: لژیون (Legion) یا لشکر فیلمی آمریکایی است ساخته سال ۲۰۰۹ و اکران شده در سال ۲۰۱۰ با مضمون رستاخیزیو ترسناک فراطبیعی. کارگردان این فیلم اسکات استوارت است و فیلم‌نامه آن توسط پیتر شینک و اسکات استوارت نوشته شده‌است.

ماجرا در زمانی اتفاق می افتد که خدا ناپدید شده و فرشته ها به رهبری جبرئیل به زمین حمله میکنند تا نسل انسان ها را نابود کنند.اما میکائیل تنها فرشته ایست که تصمیم میگیرد در مقابل جبرئیل بایستد و از کودکی که اعتقاد دارد منجی بشریت است در مقابل جبرئیل و سایر فرشتگان محافظت کند.داستان در شهر لاس وگاس اتفاق می افتد,یکی از معدود شهرهای باقی مانده برای انسان ها که پس از حمله فرشتگان به وگا تغییر نام پیدا کرده است.



انتهای پیام /اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار