در آستانه مبارزات سانداکاران درروز دوم بازی های آسیایی؛

موحدنیا: آماده ایم تا نتایج امروز را به نفع خود رقم بزنیم

مربی تیم ملی ساندا اعزامی به بازی های آسیایی اینچئون گفت: سانداکاران آماده اند تا در روز دوم حریفان خود را مغلوب کنند.

رامین موحدنیا مربی تیم ملی ووشو در بخش ساندا در آستانه برگزاری دیدارهای ووشو در روز دوم بازی های آسیایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: کمتر از دو ساعت به آغاز دیدار حمیدرضا لادور سانداکار وزن منهای 75 کیلوگرم کشورمان مقابل حریف نپالی و همچنین سه ساعت زمان تا مبارزه محسن محمد سیفی سانداکار وزن منهای 65 کیلوگرم کشورمان مقابل حریفی از کشور فیلیپین حاضر می شوند.

وی ادامه داد: در حال حاضر با توجه به زمان باقیمانده سانداکاران در حال گرم کردن خود هستند و خوشبختانه در فرصت دو روزه ایی که پس از کاهش وزن داشتند در شرایط خوبی به سر می برند و ریکاوری و بازتوانی خوبی داشتند و آمادن اهند تا نتایج روز دوم را به نفع خود رقم بزنند.

سرمربی تیم ملی جوانان گفت: محسن محمد سیفی و همچنین سجاد عباسی سانداکار وزن منهای 70 کشورمان  فردا دوشنبه 31 شهریور ماه نیز با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت اما هنوز به صورت قطعی مشخص نیست که حمیدرضا لادور فردا دیداری خواهد داشت یا خیر و در بخش بانوان نیز شهربانو منصوریان سانداکار وزن منهای60 کیلوگرم مقابل حریفی از کشور چین مبارزه خواهد داشت.

 موحدی در پایان از شرایط ووشوکاران اظهار رضایت کرد و افزود: همه چیز برای پیروزی و کسب نتایج خوب مهیاست امیدواروم با یاری خدا بچه ها نتیجه تلاش ها و زحمات خودشان را بگیرند.

گفتنی است: حمیدرضا لادور ساعت 19:30 و محسن محمد سیفی دارنده مدال طلای بازی های آسیایی گوانگجو ساعت 20:50 به وقت محلی اینچئون با حریفان خود مبارزه می کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ووشو ، ساندار ، اینچئون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار