سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت:در اختيار داشتن بازوبند كاپيتاني در تيمي همچون گيتي‌پسند مسئله چندان مهمي براي افراد نيست، به اين ترتيب تشخيص دادم در اين بازي و در اين استان كاظمي كاپيتان باشد.

محمد کشاورز سرمربی بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در گفتگو باخبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: بازی خویی بود که شکر خدا با سه امتیاز همراه شد. تیم مقاومت هم انصافا بازی خوبی ارائه داد به خصوص درنیمه اول که خیلی پر تلاش و سخت کوش بودند اما هر چه به انتهای بازی نزدیک تر می شدیم تیم ما بیشتر سوار بر بازی بود. نیمه اول دو تیم بازی پایاپایی ارائه دادند اما در نیمه دوم بازی در اختیار ما بود كه سرانجام به گلهای برتری دست یافتیم.
 
سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان در مورد بستن بازوبند بر بازوی افشین کاظمی در این دیدار گفت: این تصمیم من بود کهدر اين بازي افشین کاظمی کاپیتان تیم باشد. کاظمی بازیکن خوب و قدیمی تیم گیتی پسند است که برای این تیم زحمات زیادی کشیده و حالا که در شهر خودش یعنی کرج به میدان می رفتیم من تصمیم گرفتم افشین کاظمی بازوبند را ببندد. زيرا در تيم ما اين مساول مهم نيست و ايجاد حاشيه نمي‌كند در نهايت پيروزي و كسب امتياز بازي برايمان ارزش دارد و اگر در رقابت من كاپيتان نباشم مشكلي به وجود نمي‌ايد.

وی در مورد عدم حضور طاها مرتضوی در ترکیب گیتی پسند در این دیدار گفت: این تصمیم کاملا فنی بود و در طول هفته جاری طی تمرینات و همچنین با توجه به طراحی هایی که در مورد بازی با مقاومت داشتیم تصمیم گرفتیم طاها در ترکیب تیم نباشد ولی این از ارزش های این بازیکن کم نمی کند و مرتضوی در هفته های گذشته کمک بسیاری به ما کرده، اما دررقابت برابر مقاومت، کادر فنی این تصمیم را اتخاذ کرد.
 
کشاورز در مورد مصدومیت خود در نیمه دوم مسابقه اذعان کرد: از شب قبل تا کنون وضعیت جسمی خوبی نداشتم و دچار سرماخوردگی شدید بودم که در روز بازی تشدید شد. در ابتدا تصمیم داشتم خودم در زمین حاضر نباشم اما شرایط به گونه ای رقم خورد که وارد زمین شدم اما قوای جسمانی لازم را نداشتم و فرم بدنی ام خوب نبود. نیمه دوم هم دچار افت فشار شدم و از بازی خارج شدم.  بنا به گفته پزشک مشکل خاصی نیست و بعد از ۴۸ ساعت به شرایط قبل باز خواهم گشت.
 
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: فوتسال ، کشاورز ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار