دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با تولید ثروت و اشتغال می توانیم دیواره تحریم های اقتصادی را بشکنیم و به دنیا ثابت کنیم همانطور که در جنگ شکست ناپذیر بودیم، در جنگ اقتصادی هم شکست ناپذیر هستیم لذا این امر به روحیه شهادت طلبی و شجاعت نیازمند است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان،  و بنا به اعلام روابط عمومی استانداری ،محسن رضایی در نشست صمیمی با پیشکوستان دفاع مقدس استان کرمان که با حضور استاندار کرمان در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد، افزود: برای فرو ریختن تحریم های اقتصادی به روحیه انقلابی و جهادی نیاز است تا اعتماد و برادری به جامعه برگردد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید براینکه می توانیم ادبیاتی متناسب با ادبیات جبهه مطابق با شرایط اقتصادی امروز را در جامعه پیاده کنیم، یادآور شد: رزمندگان آخرین سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی از سردار حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک فرد توانمند با روحیه شهادت طلبی و شجاعت یاد کرد و خاطر نشان کرد: اگر فردی از رزمندگان در امور سیاسی، اقتصادی، کشاورزی و صنعتی قرار بگیرد، اگر به همان پاشنه دوران جنگ بازگردد، در کارها تحول عظیمی به وجود می آورد که نمونه آن، سردار قاسم سلیمانی است که در حال حاضر به تنهایی در عراق و سوریه می جنگد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس متعلق به یکی از مهم ترین حوادث تاریخ ملت ایران است، افزود: هرچه از دوران دفاع مقدس فاصله بگیریم، عظمت این دوران برای ملت ایران و جهان بیشتر می شود زیرا جنگ هشت ساله شاخصی شده است که ایران با ثبات ترین و امن ترین کشور منطقه است.

رضایی گفت: رزمندگان در دفاع مقدس مرزها را حفظ کرده و سرزمین خود را آزاد کردند و این تلاش، بر فرهنگ، اقتصاد و هویت ایران اثر گذاشته است./ش/ن/منبع  خبر گزاري فارس

برچسب ها: مقابله ، تحریم ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.