سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

با حدس و گمان نمی‌توان حق بورسیه کسی را سلب کرد/ پرونده بورسیه تا زمان احراز تمام واقعیات‌ به طول می‌انجامد

جعفری گفت: پرونده بورسیه دکتری پرونده پرکار و پیچیده است و نمی‌توان در شروع سال تحصیلی با حدس و گمان ارتکاب جرم کسی مانع از تحصیل تمام افراد شد.

قاسم جعفری سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پرونده بورسیه دکتری پرونده‌ای پیچیده و پر از جزئیات است و نمی‌توان با حدس و گمان ارتکاب جرمی مانع از تحصیل افرادی شد که جرم آنها به اثبات نرسیده است.

وی گفت: کمیته بررسی این پرونده با جدیت بر عملکرد وزارت علوم در این زمینه نظارت دارد اما آنچه مسلم است در شروع سال تحصیلی این پرونده روشن نمی‌شود.

وی با بیان اینکه باید تا طی تمامی مراحل قانونی این پرونده صبر نمود، خاطرنشان کرد: وزارت علوم باید وظیفه اجرایی خود را در این پرونده طی کند و اگر جرم کسی احراز نشده، نمی‌توان از حق تحصیل وی جلوگیری نمود.

انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۴۴ ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
آخه حق داره چون بستگانش بورسيه شدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
اینقدر طول میدن که همگی فارغ التحصیل بشن و همانجایی که درس میخونن اقامت بگیرن ، بچه ه ای آقا زاده ها هم که بورس جمهوری اسلامی میگیرن و به جمهوری اسلامی فحش میدن هم میان با کمک بابا جون میرن سر یه پست مدیریتی و استاد مشن به همان طریقی که بورس گرفتن، خودتان هم میدونید کیا رو میگم.
آخرین اخبار