پیشکسوت پرسپولیس گفت: تغییر را می‌توان در بازی پرسپولیس لمس کرد. سیستم همان است اما نحوه اجرا تغییر کرده است، فقط باید شرایط بدنی اصلاح شود تا پرسپولیس برای 90 دقیقه به شکل دلخواه بازی کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ضیاء عربشاهی افزود: تغییر را می‌توان در بازی پرسپولیس لمس کرد. در بازی با راه آهن در نیمه اول عملکرد خوبی از تیم دیدیم. سیستم همان 1 – 3 – 2 – 4 است اما شکل اجرا تغییر کرده است. گوش‌های چپ و راست دیگر لب خط نیستند و در عمق جمع می‌شوند و به این ترتیب مدافعان کنار هم اجازه دارند در حمله مشارکت کنند. این روش که جا بیفتد باعث می‌شود پرسپولیس هجومی‌تری را ببینیم.
 
وی ادامه داد: پرسپولیس تا دقیقه 60، 65 خوب بود ولی بعد از آن شاهد افت بودیم که به نظر من به شرایط بدنی مربوط می‌شد. این تیم نیاز به بدنسازی دارد که باید در وقفه‌های لیگ انجام شود تا توان هوازی و استقامتی بالا برود و بتواند برای 90 دقیقه به شکل دلخواه بازی کند.
 
پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: اینکه تیم از نظر فوتبالی بهتر شده، خیلی خوب است و برای اینکه می‌گویم تیم بهتر شده دلیل دارم. در بازی با نفت توپ‌های سوم برای بازیکنان حریف بود ولی در این بازی توپ‌های سوم برای بچه‌های خودمان بود. فاصله دفاع و هافبک کمتر شده است. هافبک‌ها بهتر به خط حمله اضافه می‌شوند ولی باید از توپ‌های آخر بهتر استفاده کرد.
 
عربشاهی تصریح کرد: الان یک اتفاق خوب این است که نظرات پیشکسوتان و قدیمی‌ها گرفته می‌شود. دوشنبه‌ها در کنار جلسه تیم‌های پایه، نظرات فنی درباره تیم بزرگسالان مطرح می‌شود. بالاخره در میان آن صحبت‌ها چند نکته خوب که دردی را دوا کند استخراج می‌شود. تصمیم نهایی را سرمربی می‌گیرد و هر سرمربی می‌خواهد بهترین تصمیم را برای خود بگیرد.
 
سرمربی نونهالان پرسپولیس درباره تیم خود افزود: با اینکه دیر شروع کردیم، تیم روز به روز بهتر شده است. بچه‌ها پیشرفت خیلی خوبی داشتند و پدر و مادرها این را می‌بینند. در همین بازی اخیر سه تا توپ به تیر دروازه زدیم. سه توپ تک به تک را دروازه‌بان حریف گرفت که شجاعانه بازی می‌کرد. سه تا تک به تک را همینطور از دست دادیم و دو پنالتی را هم داور برای ما نگرفت که با یک گل پیروز شدیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار