هفته نهم ليگ‌برتر در روزهاي پنجشنبه و جمعه در استان‌هاي اصفهان، خوزستان، آذربايجان شرقي و تهران پيگيري شد،/ كه در اين گزارش مروري بر آنها خواهيم داشت.

به گزارش گروه استان‌هاي باشگاه خبرنگاران، در پايان هفته نهم ليگ برتر نتايج جالب توجهي رقم خورد.

پيکان 1 - ملوان صفر
 
هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر تیم‌های پیکان و ملوان از ساعت 18:30 در حضور حدود 200 تماشاگر به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر پیکان به پایان رسید.
 
گل: یزدانی(90) پیکان
 
هفته نهم لیگ برتر، ورزشگاه دستگردی، تماشاچی: 200نفر
داور: جواد رحیم زاده، کمک ها: حسن ظهیری و قهرمان نجفی
 
اخطار: دیوسالار، یزدانی، نصرتی(پیکان)، زارع، رافخایی (ملوان)
 

پیکان: سیدمهدی رحمتی، محمد نزهتی، آرمان قاسمی، حمیدرضا دیوسالار، سیاوش یزدانی، صادق بارانی، جی لوید ساموئل، سعید دقیقی، معمر سوراکا(64 کیوان وحدانی)، جهانگیر عسگری، امیرحسین فشنگچی(77 سیدحسین کریمی(84 اتروویچ)
سرمربی: منصور ابراهیم زاده
 
ملوان: حسینی، جعفری، سیداحمد آهی، عزت الله پورغاز، عزیز معبودی، سهیل رحمانی(90 محمد دارابی)، سعید یوسف زاده، مهیار زحمتکش، مازیار زارع، رضا اعتمادی(86 علی عابدی)، جلال رافخایی
سرمربی: نصرت ایراندوست
 
شرح گل:
1ـ صفر(پیکان): کرنر ارسالی در یک رفت و برگشت به دقیقی رسید و ضربه تمام کننده و گل برتری پیکان را به ثمر رساند.

نفت م.سليمان 0-نفت تهران2

بازی‌های هفته نهم لیگ برتر یک دیدار از ساعت 18 در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان بین تیم‌های نفت مسجد سلیمان و نفت تهران برگزار شد که این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود نفت تهران به پایان رسید.
 
گل‌ها: پادوانی(78) رضا علیاری(86) نفت تهران
 
هفته نهم لیگ برتر،ورزشگاه شهید بهنام محمودی،تماشاچی:حدود 6 هزار نفر
داور:پیام حیدری،کمک ها: بابک داوری،حمید سبحانی
 
اخطار: حامد محمودی (نفت مسجد سلیمان)حمدی نژاد(نفت تهران)
 


نفت مسجد سلیمان: رضا حیدری، کیومرث چراغی، حامد محمودی، سعید سالارزاده، حمید بوحمدان، محمود تیغ نورد، میلاد زنیدپور(68- ستار دراجی)، میلاد جعفری(65- علی کیانی فر)، حسین مالکی(72- دو سانتوز)، میلاد سلیمان فلاح و محمد مدملیسی
سرمربی: مجید باقری نیا
 
نفت تهران: علیرضا بیرانوند، سیامک کوروشی، لئوناردو پادوانی، مهدی شیری، وحید حمدی نژاد، دیوید ویکروم، کمال کامیابی نیا(86- رضا علیاری)، وحید امیری(67- غلامرضا رضایی)، ایمان مبعلی، حسین ابراهیمی(84- علیرضا عزت کرامت) و ارسلان مطهری
سرمربی: علیرضا منصوریان
 
شرح گل‌ها:
صفر-یک(نفت تهران)باز هم حامد محمودی پنالتی داد و پادوانی این ضربه پنالتی را گل کرد.
صفر- 2(نفت تهران) ایمان مبعلی پاس زیبایی داد که به علیاری رسید و گل زد.
 
شرح بازی:
دو تیم از ابتدای بازی موقعیت داشتند و می توانستند گل بزنند. هر دو تیم می خواستند در این بازی پیروز شوند و به همین خاطر فوتبال تهاجمی ارائه کردند. در نهایت باز هم مسجد سلیمانی‌ها روی یک اشتباه محمودی پنالتی دادند و در ادامه یک گل دیگر زدند. بدین ترتیب شاگردان منصوریان با یک برد خوب از زمین خارج شدند.

سايپا4 ـ پديده صفر

پدیده که این باخت را باور نمی کرد در بازی بعد باید بدون حضور مرزبان به میدان برود. مربی ای که به دلیل اعتراض از روی نیمکت اخراج شد.
 
گل: زینالی(22)، میداوودی(50 و 66)، حامد شیری(52) برای سایپا
 
هفته نهم لیگ برتر، ورزشگاه انقلاب کرج، تماشاچی: 2000هزار نفر
داور: محمد حسین زاهدی فرد، کمک ها: آرمان اسعدی و محمد راهی
 
اخطار: نظرزاده، کنزوویچ، میثم رضاپور (پدیده)
اخراج: مرزبان(80 پدیده)
 



سایپا: حامد فلاح زاده، بابک حاتمی، ابراهیم شکوری، مجید ایوبی، وحید محمدزاده، حامد شیری، ابراهیم صادقی، حکیم نصاری(74 مهدی ترابی)، علی زینالی(87 ماهان رحمانی)، میلاد میداوودی(82 بهمن سالاری)، پویا نزهتی
سرمربی: مجید جلالی
 
پدیده: مجتبی روشنگر، مسعود نظرزاده، ایگور پراهیچ، وحید عسگری، اکبر صادقی، زوران کنزوویچ، رضا ناصحی(46 میثم رضاپور)، میلاد غریبی(66 روح الله باقری)، مهدی خیری(46 کیوان امرایی)، رضا عنایتی، یونس شاکری
سرمربی: علیرضا مرزبان
 
شرح گل:
1ـ صفر(سایپا): در اشتباهی که مدافعان تیم پدیده توپ به علی زینالی رسید و او هم این توپ را به راحتی به گل تبدیل کرد.
2ـ صفر(سایپا): پاس نصاری از سمت راست میداوودی رسید و او هم با یک شوت از راه دور توپ را وارد دروازه حریف کرد.
3ـ صفر(سایپا): با برخورد توپ به دست کنژوویچ در محوطه جریمه داور یک پنالتی به نفع سایپایی ها گرفت که این پنالتی توسط حامد شیری به ثمر رسید.
4ـ صفر(سایپا): پاس قاسم دهنوی از سمت راست به میداوودی رسید و او هم به راحتی توپ را وارد دروازه حریف کرد.

استقلال و پرسپولیس پس از رسیدن به هفته‌های میانی لیگ روند تقریبا معکوسی را در پیش گرفته‌اند.به این ترتیب که نتایج درخشان روزهای ابتدایی استقلال متوقف شده است و از سوی دیگر پرسپولیسی‌ها گویا به روزهای اوج بازگشته و بردهای این تیم در لیگ برتر آغاز شده است.

استقلال 0 فولاد 1


در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر، فولاد خوزستان قهرمان فصل گذشته موفق شد در تهران استقلالی را شکست دهد که این روزها بدجوری اسیر بحران است. شاگردان اسکوچیچ بازی هفته را با موفقیت به پایان بردند تا تیم هفته به فولادی‌ها برسد. البته سایپا نیز مقابل تیم موفق لیگ یعنی پدیده با 4 گل به برتری رسید تا این تیم نیز از تیم‌های خوب هفته باشد.

راه‌آهن یک - پرسپولیس 2


تيم پرسپوليس پس از فراز و نشيب‌هاي فراوان كه به دليل تغيير سرمربي‌اش به وجود آمده بود توانست در يك بازي خارج از خانه به پيروزي برسد.

پيروزي پرسپوليس در دومين بازي كه حميد درخشان اين تيم را هدايت مي‌كرد بسياري از هواداران تيم قرمزپوش پايتخت را به آينده اميدوار كرد.  






انتهاي پيام/ز
برچسب ها: فوتبال ، هفته ، نهم ، لیگ ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.