سرپرست دانشگاه صنعتی شریف:

دانشگاه صنعتی شریف نیم قرن پرچمدار علم و دانش کشور است

فتوحی گفت: دانشگاه صنعتی شریف یکی از دانشگاههای برتر در کشور به شمار می‌آید که نیم قرن پرچمدار علم و دانش کشور بود.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛  فتوحی سرپرست دانشگاه صنعتی شریف طی سخنرانی در مراسم دانشجویان جدید‌الورود این دانشگاه گفت: دانشگاه صنعتی شریف نیم قرن پرچمدار علم و دانش کشور بوده است. 
 
وی به تفاوت دانشگاه با مدرسه اشاره کرد و افزود: دانشگاه از ابعاد مختلف از جمله فرهنگ، جنسیت، سن، مکان با مدرسه متفاوت است. 
 
فتوحی تصریح کرد: یکی از برترین دانشگاههای کشور دانشگاه صنعتی شریف است که البته این دانشگاه جایگاه بهترین جوانان کشور بوده است. 
 
وی خاطرنشان کرد: از جمله دلایل برتر بودن دانشگاه صنعتی شریف وجود اساتید برتر، برجسته و وجود دانشجویان برجسته بوده که البته این دانشگاه از ضوابط و انضباط خاصی نیز برخوردار بوده است. 

ثبت نام بیش از 2 هزار دانشجوی جدید ‌الورود در دانشگاه صنعتی شریف
 
در ادامه سعیدی معاون آموزشی دانشگاه صنعتی شریف گفت: در فصل تابستان در حالی که بسیاری از دانشگاههای کشور تعطیل بوده، دانشگاه صنعتی شریف تعطیل نبوده و بسیاری از دانشجویان بر روی پروژه‌های دانشگاهی خود مشغول فعالیت بودند. 
 
وی افزود: امسال 953 دانشجو در مقطع کارشناسی از جمله ورودی‌های جدید هستند که 44 نفر از این تعداد دارای مدال‌های جهانی هستند. 
 
سعیدی گفت: ورودی‌های جدید‌ در مقطع ارشد دانشگاه صنعتی شریف هزار و 256 نفر هستند که از این تعداد 233 نفر جزء نفرات برتر و استعدادهای درخشان هستند، چنانچه در مقطع دکتری نیز 235 نفر دانشجوی جدید‌الورود داشته است، البته به طور کل امسال تعداد 2 هزار و 435 نفر دانشجوی جدید‌الورود ثبت نام کرده‌اند. 

 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار