اولین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون جوانان دختر کشور که روز گذشته (93/6/28) در شهرستان قائن آغاز شده بود با شناخت بازیکنان مرحله یک چهارم نهایی یکنفره و دونفره (تیمی) ادامه یافت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در این پیکارها که در سالن ورزشی شهرستان قائن در جریان است در قسمت یکنفره پگاه کامرانی از سمنان ، عسل فتوحی از البرز ، یاسمین شبیهی از سمنان ، زهرا کهریزی از البرز ، ساحل لشنی از تهران ، الناز فیض منش از سمنان ، فاطمه سروقدی از سمنان و سارا کیوان از فارس در مرحله یک هشتم با پیروزی برابر حریفان خود به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.
 
در مرحله یک چهارم نهایی پگاه کامرانی از سمنان برابر عسل فتوحی از البرز ، یاسمین شبیهی از سمنان برابر زهرا کهریزی از البرز ، ساحل لشنی از تهران برابر الناز فیض منش از سمنان ، فاطمه سروقدی از سمنان برابر سارا کیوان از فارس دیدار خواهند کرد.
 
در قسمت دونفره (تیمی)، تیم های پگاه کامرانی و فاطمه سروقدی از سمنان ، شادی بلیغی و هانیه معصومی خواه از تهران ، سارا کیوان و زهرا ده بزرگی از فارس ، شیوا پذیرافکار و راحله موسوی از البرز ،  زهرا کهریزی و کیانا هاشمی از البرز ، یاسمین شبیهی و الناز فیض منش از سمنان ، راضیه بوجاریان و مرسده حسینی از سمنان ، ثمین عابد خجسته و ساحل لشنی از تهران در مرحله یک هشتم با پیروزی برابر حریفان خود به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.
 
در مرحله یک چهارم نهایی تیم های دونفره (تیمی) پگاه کامرانی و فاطمه سروقدی از سمنان برابر شادی بلیغی و هانیه معصومی خواه از تهران ، سارا کیوان و زهرا ده بزرگی از فارس برابر شیوا پذیرافکار و راحله موسوی از البرز ،  زهرا کهریزی و کیانا هاشمی از البرز برابر یاسمین شبیهی و الناز فیض منش از سمنان ، راضیه بوجاریان و مرسده حسینی از سمنان برابر ثمین عابد خجسته و ساحل لشنی از تهران دیدار خواهند کرد.
 
اولین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون جوانان دختران کشور با شرکت 74 بازیکن در قسمت یکنفره و 33 تیم دونفره از 14 استان در شهرستان قائن برگزار می شود.
 
لازم به ذکر است رقابت های رنکینگ بدمینتون جوانان دختران کشور در 3 مرحله برگزار می شود که مرحله دوم این رقابت ها آبان ماه جاری در سمنان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار