اصفهان/

پوشش 5 میلیون نفری بیمه تامین اجتماعی نیروهای مسلح

معاون وزیر دفاع و مدير عامل سازمان تأمين اجتماعي نيروهاي مسلح کل کشور از پوشش 5 میلیون نفری بیمه تامین اجتماعی این نیروها خبر داد.

سردار حسین دقیقی، معاون وزیر دفاع و مدير عامل سازمان تأمين اجتماعي نيروهاي مسلح کل کشور، در حاشیه اجتماع فرهنگی ورزشی نخبگان ورزشی و قرآنی موسسه هم انديشي كانون هاي فرهنگي كاشان با عنوان "لبخند ستاره ها" در آسایشگاه سالمندان گلابچی کاشان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در کاشان گفت: سازمان تامین اجتماعی نیروهای کل مسلح بزرگترین واحد خدماتی و کاملترین زنجیره خدمات در سطح نیروهای مسلح است.
وی با اشاره به تحت پوشش بودن 5 میلیون نفری بیمه تامین اجتماعی نیروهای مسلح افزود: یک میلیون نفر نیز تحت پوشش بیمه اختیاری هستند.
به گفته وی،تعداد بازنشستگان نیروهای مسلح 650 هزار نفر است.
مدير عامل سازمان تأمين اجتماعي نيروهاي مسلح کل کشور افزود:پرداختی حقوق بازنشستگان و خدمات درمانی نیروهای مسلح در سال حدود 16 هزار میلیارد تومان است.
سردار دقیقی،در ادامه با اشاره به اجتماع فرهنگی ورزشی کانون ها به همت ستاد ورزش موسسه هم اندیشی کانون های فرهنگی کاشان در فضای معنوی آسایشگاه سالمندان و معلولان گلابچی این شهرستان گفت:این حرکت فرهنگی اجتماعی اقدامی ارزشمند و قابل تقدیر و تامل است که دیگر افراد و مجموعه ها نیز با الگوپذیری از این حرکت معنوی زیبا می توانند مردم را بیشتر با فضای آسایشگاه، نیازهای این مجموعه و زمینه کمک خیرین به آن را فراهم و مضاعف کنند.
وی تقدیر از تمامی حامیان مادی و معنوی کانون ها و تلاشگران در این عرصه خطیر فرهنگی را تاکید کرد و گفت: تقدیر از مجریان برنامه های کانون ها و حامیان مالی و معنوی این کانون عامل افزایش روحیه مضاعف در خیرین و تقویت کارهای فرهنگی و توسعه امور دینی در جامعه است.
به گفته وی، اجرای برنامه های موسسه هم اندیشی کانون های فرهنگی کاشان در قالب فعالیت های متنوع آموزشی در کشور را بی نظیر است.

این مسوول کشوری، برگزاری کلاس های آموزشی و برنامه های تقویتی کانون را عامل موثر در شناسایی استعدادهای نهفته در حوزه های مختلف دانست و افزود:خطه کاشان دارای ظرفیت ها ارزشمندی در حوزه های مختلف علمی، ورزشی، قرآنی و اجتماعی است که کشف، پرورش و معرفی این پتانسیل ها به صورت شفاف، روشن و قابل مشهود در کل کشور ضروری است.
سردار دقیقی، با تقدیر از حمایت های آیت اله نمازی نماینده ولی فقیه در کاشان و امام جمعه این شهرستان ، مسوولان ستادها و مشارکت مادی و معنوی خیرین کاشانی برای انجام فعالیت های فرهنگی موسسه افزود:همانطور که کار نیک مرحوم حاج عباس گلابچی در احداث آسایشگاه سالمندان و معلولان کاشان ، مدرسه، درمانگاه و اختصاص زمین به مزار شهدای دارالسلام این شهرستان ماندگار شده است اقدامات عام المنفعه و خداپسندانه خیرین کاشانی در حوزه کانون های فرهنگی نیز قابل ستایش و باقیات الصالحاتی جاودانه است.
وی در پایان بنیان گذاری کانون های فرهنگی در کاشان به همت و حمایت های بی دریغ آیت الله سید مهدی یثربی امام جمعه فقید این شهرستان را تاکید کرد و گفت:اکنون نیز این کانون ها با حمایت مستمر آیت الهی عبدالنبی نمازی امام جمعه کاشان فعالیتش را با شرایط مطلوبی پیگیری می کند.
گفتنی است:اجتماع فرهنگی ورزشی موسسه هم انديشي كانون هاي فرهنگي كاشان با عنوان "لبخند ستاره ها" به همت ستاد ورزش این موسسه با تجلیل از نخبگان قرآنی و ورزشی دارنده رتبه و امتیاز ملی و بین المللی و حضور دکتر نظرپور رییس شرکت های غدیر، سردار حسین دقیقی معاون وزیر دفاع و مدير عامل سازمان تأمين اجتماعي نيروهاي مسلح کل کشور،شهردار کاشان، اعضای شورای اسلامی شهر، اعضای هیات امنای کانون ها، روسای هیات های ورزشی،مسوولان اداره ورزش و جوانان، اعضای کانون ها تیم های ورزشی و دیگر مسوولان این شهرستان در آسایشگاه و سالمندان گلابچی کاشان برگزار شد.
تلاوت قرآن، پخش سرود جمهوری اسلامی، کلیپ فعالیت ستاد ورزش موسسه، آهنگی در مقام مادر با عنوان "خورشید خانه" ، موسیقی، اجرای گروه آوازی(تیام) روشندلان کاشان، تقدیر از برترین های ورزشی کانون ها در مسابقات جام شهید حاج حاتم و حجاب، مسئولان، مربیان، بازیکنان رشته های مختلف ورزشی، تقدیر از خانواده مرحوم حاج عباس گلابچی بنیان گذار آسایشگاه، تقدیر از امیر غفور و احسان حاج صفی، ارتباط تلفنی با حرم رضوی، با اجرای جذاب،شاد و مفرح ابوالفضل آقاخانی مجری کاشانی توانمند رادیو برگزار شد



انتهای پیام.

برچسب ها: اصفهان ، بیمه ، تامین ، اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.