هفته چهارم لیگ برتر فوتسال؛

مدیر فنی‌های تعویضی و جدال همیشگی ش.م.س/غیرمنتظره‌ها در مقابل مدعی‌ها با عملکرد معکوس

رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر فوتسال در 2 روز شنبه و یکشنبه با انجام 7 رقابت برگزار می‌شود تا تیم‌ها برای کسب امتیاز به رقابت با هم بپردازند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران هفته چهارم لیگ برتر فوتسال امروز با انجام 3 دیدار آغاز می‌شود که طی آن دبیری تبریز - ماهان تندیس قم، مقاومت البرز -گیتی‌پسند و حفاری - فرش‌آرا به مصاف هم می‌روند.

در نخستین دیدار دبیری تبریز رده‌ دومی در شهر خود ماهان تندیس را میزبانی می‌کند تا به امید کسب امتیاز کامل رقابت‌، دبیری نیز 9 امتیازه شود و در کنار ماهان تندیس طعم صدرنشینی را بچشد اما تیم قمی به سرمربیگری امیر شمسایی که تاکنون تمام رقابت‌ها را با پیروزی پشت سر گذاشته تنها با اندیشه پیروزی راهی تبریز می‌شود تا فاصله خود را با رقبا افزایش دهد دیدار این دو تیم در فصل گذشته زمانیکه شمسایی مدیر فنی دبیری و شمس مدیر فنی ماهان تندیس بود در نیم فصل نخست با حاشیه همراه بود و در نیم فصل دوم با رقابت بی‌نظیر قمی‌ها، حال باید دید دو تیم در فصل جدید چگونه رقابتی به نمایش می‌گذارند.

در دیدار دوم اما مقاومت البرز، تازه وارد لیگ برتر یاران کشاورز را میزبانی می‌کند، گیتی‌پسند که با محمد کشاورز تاکنون شروع خوبی داشته و با 7 امتیاز در گروه رده دومی‌ها جای گرفته برای از دست ندادن روند موفقیت‌های خود به منظور شکست مقاومت به البرز می‌رود. در این میان تیم مقاومت که اندیشه حضوری شایسته را در لیگ دارند شاید رقیب سرسختی برای اصفهانی‌ها باشد مقاومت تاکنون در 2  بازی موفق به کسب یک  امتیاز شده است.

در دیدار پایانی روز نخست هفته چهارم حفاری تیم فرش‌آرا میزبانی می‌کند این در حالیست که فرش‌آرا با 4 امتیاز یک پله بالاتر از حفاری 3 امتیازی در جدول جای گرفته است عملکرد حفاری با توجه به بی‌برنامگی و عدم انجام تمرینات منظم قابل پیش‌بینی بود اما از فرش‌آرا به دلیل برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری دقیق انتظار بیشتری می‌رفت تا رقابت‌ها را با درخشش بیشتری پشت سر بگذارد باید دید رویارویی دو تیم در اهواز به پیروزی کدام تیم می‌انجامد؟

پس از پایان 3 رقابت روز نخست، دیگر رقابت‌ها یکشنبه برگزار می‌شود تا هفته چهارم با انجام این دیدار‌ها به پایان برسد روز دوم هفته چهارم لیگ برتر فوتسال با رقابت تیم‌های پایا سازه - تاسیسات دریایی، فردوسی - میثاق، شهرداری ساوه - مسن سونگون و شهروند ساری - شهید منصوری پیگیری می‌شود.

در نخستین رقابت پایاسازه در تبریز تاسیسات دریایی را میزبانی می‌کند یاران شمسایی با وجود شرایط مطلوبی که پیش از فصل برایشان فراهم آمده بود تاکنون تنها موفق به کسب سه امتیاز شده‌اند که عملکرد قابل قبولی نبوده است به نظر می‌رسد فردا یاران شمسایی برای قطع نوار ناکامی‌ها راهی تبریز شوند تا پس از دو شکست سخت مقابل دبیری و ماهان تندیس شروع تازه‌ای داشته باشند البته پایا سازه ، تیم دو امتیازی جدول نیز حریف دست و پا بسته‌ای برای رقبا نبوده است و در نظر دارد امتیاز خانگی را از آن خود کند.

در دیگر رقابت شاگردان لک برای رویارویی با فردوسی، راهی مشهد می‌شوند این در حالیست که میثاق تاکنون با پشت سر گذاشتن سه هفته،‌ سه امتیازی است و برای حضور در جمع مدعیان نیاز به کسب حداکثر امتیاز‌ها دارد البته این مهم با توجه به وضعیت نا به سامان میثاق برای لک دشوار خواهد بود. فردوسی تیم با انگیزه لیگ با وجود خریدهای مطلوب اما هنوز 3 امتیازی است و شاید تفکرات کادر فنی و یا نداشتن تجربه لیگ برتری در وضعیت کنونی فردوسی تاثیر به سزایی داشته است نماینده تهران باید بکوشد مشکلات نفری و ترکیبی خود را با افکار منفی و تجربه جبران کند.

در سومین دیدار روز یکشنبه شهرداری ساوه تهران تیم مس سونگون که با 7 امتیاز در رده دوم جای گرفته را میزبانی می‌کند تا شاید بتواند با توجه به امتیاز میزبانی از شکست‌های متوالی نجات یابد البته پیروزی برای ساوه‌ای‌ها کار راحتی نخواهد بود زیرا مس سونگون با سرمربیگری تقی‌پور امسال عملکرد ایده‌آلی داشته که نشان از مدعی بودن این تیم تبریزی است.

در دیدار پایانی هفته چهارم لیگ برتر فوتسال شهروند ساری یک امتیازی منصوری 4 امتیازی را میزبانی می‌کند این امتیاز برای شاگردان ابطحی اهمیت فراوانی دارد زیرا می‌تواند تیم شهروند ساری را از قعرنشینی نجات دهد البته منصوری نیز که با از دست دادن بازیکنان نامی و تاثیرگذارش تا کنون عملکرد ایده‌آلی نداشته برای دور بودن از حواشی در پی کسب امتیازی بازی است.

انتهای پیام/


برچسب ها: لیگ ، برتر ، مدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار