مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به پیگیری های انجام شده تمامی امکانات و تجهیزات مورد نیاز مدارس این استان خریداری و قبل از بازگشایی مدارس در اختیار آنها قرار گرفت.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران, هادی زارع پور قبل از خطبه های این هفته نماز جمعه یاسوج، اظهار کرد: امسال سه ماه قبل از بازگشایی مدارس تمامی جوانب برای بازگشایی مدارس بررسی و امید داریم در سال تحصیلی جدید کمترین مشکلات را داشته باشیم.
 
وی با اشاره به فعالیت تمامی کمیته های مرتبط با بازگشایی مدارس در این استان، عنوان کرد: با پیگیری های انجام شده توانستیم تجهیزات مورد نیاز مدارس را خریداری و در اختیار تمامی مناطق قرار دهیم که در این این زمینه نسبت به گذشته شاهد رشد هستیم.
 
زارع پور با اشاره به فعالیت ها و رتبه های کسب شده توسط اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در سال تحصیلی 92-93، خاطرنشان کرد: کسب 76 مقام کشوری در حوزه پرورشی، کسب مدال برنز در بین 13 کشور اسلامی و 12 تیم داخلی در حوزه آموزشی، ارتقا میانگین نمرات در پایه سوم متوسطه، کسب رتبه نخست کشوری علمی و ادبی وکسب مقام سوم فوتسال کشور  از جمله عملکرد این اداره کل در سال تحصیلی گذشته است.
 
وی با بیان اینکه در بخش نماز ، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه رتبه اول کشور را کسب کردیم، عنوان کرد: تمامی افتخارات آموزش و پرورش استان با همکگاری و تعامل تمامی فرهنگیان، دانش آموزان و اولیای آنان محقق شد.
 
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از نواختن زنگ مهر و ایثار در دبیرستان ولایت روستای بلهزار نخبر داد و گفت: در سنوات گذشته زنگ مهر در یکی از مدارس شهری نواخته می شد.
 
زارع پور با بیان اینکه زنگ مهر امسال با حضور معاون آموزش ابتدائی وزیر آموزش و پرورش در استان نواخته می شود، خاطرنشان کرد: تمامی تدابیر لازم برای بازگشایی مدارس در استان اندیشیده شده است.
 
انتهای پیام/ز
منبع:تسنیم
برچسب ها: تجهیزات ، مدارس ، آموزش ، پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.