رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: دارندگان طلای مسابقات المپیک لندن در این دوره از مسابقات آسیایی حضور دارند.

جعفر درویش‌زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بیان کرد: تیم ملی ژیمناستیک در قالب 5 ورزشکار و 1سرمربی و 2 داور برای قضاوت به محل مسابقات آسیا اعزام شدند.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک در خصوص شانس مدال‌آوری ژیمناستیک کاران کشورمان افزود: قطب ژیمناستیک دنیا در آسیا است و با حضور چین قهرمان المپیک لندن نیز و همچنین کره شمالی، فینالیست شدن کار بسیار سخت و دشواری است و هدفمان از اعزام بیشتر کسب تجربه و ارتقا رنکینگ می‌باشد و تا رفته رفته به کسب مدال نزدیک شویم.

وی گفت: ورزشکارانمان 5 ماه در اردوی فشرده تمریناشان را انجام می‌دادند و تاکنون پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشتند، همچنین در اردوی مشترک با اوکراین توانستیم نقاط ضعف و قوت را شناسایی و درصدد برطرف نمودن آن کارهایی را انجام دادیم تا بچه‌ها نتیجه بهتری را کسب کنند.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک بیان داشت: ژیمناستیک از حساسیت بالایی برخوردار است به طوریکه بارها تا فینال رسیدند اما با یک بدشانسی موفق به کسب مدال نشدند.

درویش‌زاده در مورد شکایت مالی گفت: مشکلات مالی بدلیل بحران اقتصادی در کشور است . اما وزارت ورزش تاکنون کمک‌هایی را که می‌توانستند برای ما انجام داده‌اند.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار