"حسین طاهری" به همراه عباس جوانمرد از انجمن هنرهای نمایشی ایران بازدید کرد.

 به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، حسین طاهری، مدیرکل هنرهای نمایشی و عباس جوانمرد، هنرمند پیشکسوت تئاتر ایران، از انجمن هنرهای نمایشی دیدار کردند.

در این دیدار، سیداشرف طباطبایی، مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ضمن خوشامدگویی، گزارشی از روند کار و فعالیت‌های انجمن را در مدت تصدی خود بازگو کرد.

عباس جوانمرد، نویسنده، کارگردان، مدرس و پژوهش‌گر تئاتر هم در سخنانی، انجمن هنرهای نمایشی را مکانی برای تحقیق و کشف استعدادهای جوان تئاتر کشور و یاری رساندن و مساعدت به آنان دانست. او به صحنه رساندن و اجرای مستمر تئاتر از سوی هنرمندان را هم دیگر رسالت انجمن هنرهای نمایشی برشمرد.

این هنرمند پیشکسوت، تمرکز اطلاعات، داده‌ها و تمامی داشته‌های تئاتر کشور در انجمن هنرهای نمایشی را امری ضروری معرفی و تاکید کرد اهالی هنرهای نمایشی باید بدانند چه دارند و بر داشته‌هایشان احساس مالکیت کنند تا با هم همراه شوند.

جوانمرد در پایان، هنرمندان جوان به ویژه کارگردانان مستعد و جسور را امیدهای هنرهای نمایشی ایران دانست که باید مورد حمایت قرار بگیرند.

در بخشی از این دیدار، حسین طاهری، مدیرکل هنرهای نمایشی، حضور همه پیشکسوتان و استادان تئاتر کشور را در کنار جوانان، امری ضروری دانست و بر گسترش شوراهای تخصصی با مشارکت طیف‌های مختلف خانواده تئاتر تاکید کرد.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.