رئیس اداره‌ی ساماندهی شهرداری منطقه 10 از ساماندهی دستفروشان در قالب شنبه بازار در سطح منطقه خبر داد.

 صالحی رئیس اداره‌ی ساماندهی شهرداری منطقه 10 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،با اعلام این خبر گفت: در راستای ساماندهی دستفروشان و رفع سد معبر اداره ساماندهی با همکاری اداره خدمات شهری و با توجه به ایام بازگشایی مدارس اقدام به برپایی شنبه بازار در سطح منطقه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: این بازار به ارائه محصولاتی شامل لوازم التحریر و پوشاک به قیمت تعاونی در راستای خدمات رسانی به شهروندان اقدام می‌کند.

گفتنی است این بازار در انتهای خیابان جیحون خیابان رنجیر بعد از خیابان حسام الدین هر هفته از ساعت 10 صبح تا 20 عصر دایر است.

* برگزاری کارگاه آموزشی ساماندهی 1888 در محله کارون جنوبی منطقه 10
 
اداره بازرسی و تبلیغات 1888 شهرداری منطقه 10 از برگزاری کارگاه آموزشی با نحوه‌ ثبت پیام ناظران و شهروندان در محله کارون جنوبی خبر داد.

رضا کشاورز هدایتی رئیس اداره‌ی بازرسی و تبلیغات 1888 شهرداری منطقه 10 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: در این کارگاه در سرای محله‌ی کارون با حضور شهروندان و کارشناسان سامانه‌ی 1888 برپا می‌شود کارشناسان سامانه‌ی 1888 برپا می‌شود، کارشناسان سامانه‌ی 1888 در خصوص نحوه‌ی ثبت پیام ناظران و شهروندان را با این موضوع آشنا می‌کنند.

وی با ابراز امیدواری در خصوص همکاری ناظران افتخاری به عنوان چشمان باز شهر خاطرنشان کرد:  پیش شرط لازم برای بهتر شدن ادامه، روند کارها و اقدامات سامانه نظارت مشارکت قوی و مردمی است و برای نظارت هرچه بهتر بر عملکرد مدیریت شهری باید از ظرفیت شهروندان شورایاران و سراهای محلات نهایت بهره برداری را کرد.

 انتهای پیام/ 
برچسب ها: ساماندهی ، دستفروش ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.