معاون مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران گفت: مدیریت شهری تهران در تلاش است که با بهره گیری از دستاوردهای برتر جهانی در حوزه ارتباطات و رسانه؛ تعامل با رسانه و دیپلماسی رسانه ای را در جهت افزایش کیفیت زندگی در شهر و بهبود مدیریت شهری ارتقا دهد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گشتاسب مظفری ضمن بیان این مطلب و با اشاره به اینکه سفر رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران و هیات همراه به کشور هلند و فرانسه دو منظوره بوده است، به شهرنوشت اظهار کرد: دستور کار اصلی این سفر شرکت در نمایشگاه جهانی رسانه های الکترونیکی و رسانه های جمعی بوده است.
 
وی درخصوص هدف از حضور شهرداری تهران در نمایشگاه جهانی رسانه های جمعی و الکترونیکی در کشور هلند بیان کرد: آشنایی با آخرین یافته ها و دستاوردهای حوزه رسانه، آشنایی با چالش ها و تعاملات میان نظریه ها، متفکران و صاحبنظران این حوزه، ارزیابی و تجزیه تحلیل نظریه ها، نوآوری ها و فناوری های این رشته و استفاده از مطالعات موردی و تجارب برتر به کار گرفته شده در عرصه رسانه از جمله اهداف حضور در این نمایشگاه است.

معاون بین الملل مرکز ارتباطات شهرداری تهران افزود: نمایشگاه جهانی رسانه های جمعی و الکترونیکی یکی از رویدادهای مهم جهانی است که هر ساله در بخش های مختلفی از جمله تولیدات رسانه ای، ابزارها، برنامه ها، تکنولوژی ها و فناوری های دیجیتالی، شبکه های اجتماعی و امور مربوط به ارتباطات و فناوری های اطلاعاتی در سطح جهان برگزار می شود.

مظفری اضافه کرد: در بخش نمایشگاه اقلام تولیدی در حوزه ارتباطات و رسانه به نمایش گذاشته می شود، همچنین راه حل های مربوط به روش ها و شیوه های عملیاتی در رسانه مورد بررسی قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: در این رویداد کنفرانسی هم برگزار می شود که در این کنفرانس جهانی صاحبنظران، مدیران، متخصصان و اصحاب رسانه ای دنیا دور هم جمع می شوند و آخرین دستاوردهای خود را در حوزه ارتباطات و رسانه مورد بحث و بررسی قرار می دهند.

مظفری با بیان اینکه افراد شاخص و ممتاز در حوزه رسانه در این کنفرانس شرکت می کنند، افزود: در این کنفرانس بخشی است که اعتبار خاصی به کنفرانس می دهد و به عنوان ستارگانIBC یا ستارگان رسانه ای جهان شناخته می شود. در این بخش جوایزی به پیشگامان عرصه رسانه اهدا می شود.

وی با بیان اینکه بخش دیگر این رویداد جهانی مربوط به آینده پژوهی در رسانه ها می شود، خاطرنشان کرد: در این حوزه رویدادهایی که در آینده اتفاق می افتد و تکنولوژی هایی که وارد حوزه ارتباطات و رسانه می شود، مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

مظفری با اشاره به اینکه شهرداری تهران امسال برای نخستین بار به این نمایشگاه هیاتی را فرستاد، تصریح کرد: مدیریت شهری تهران در تلاش است که با بهره گیری از دستاوردهای برتر جهانی در حوزه ارتباطات و رسانه، تعامل با رسانه و دیپلماسی رسانه ای را در جهت افزایش کیفیت زندگی در شهر و بهبود مدیریت شهری ارتقا دهد. به طور حتم مدیران شهری از این تجارب در جهت راه اندازی مرکز رسانه ای شهر تهران استفاده خواهند کرد.

وی با بیان اینکه توسعه روابط دوجانبه با شهرهای آمستردام و پاریس از دیگر اهداف این سفر است، گفت: مدیران شهرداری تهران در این سفر ملاقات هایی را با مدیران حوزه ارتباطات و اموربین الملل و امور فرهنگی شهرهای آمستردام، لاهه ، روتردام و پاریس داشتند و از پروژه های مهم شهری این اماکن بازدید کردند.



انتهای پیام /
برچسب ها: ارتباطات ، مدیریت ، شهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.