معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرسان دشتستان گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد این شهرستان ساماندهی و شناسنامه‌دار می‌شوند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛عادل دهدشتی شامگاه سه‌شنبه در جلسه آسیب‌شناسی و بررسی راهکارهای توسعه سازمان‌های مردم‌نهاد دشتستان اظهار داشت: مسئولان دشتستان با همه توان و ظرفیت در راستای خدمات‌رسانی به مردم تلاش می‌کنند و هیچ فرصتی را هدر نخواهند داد.

وی افزود:سازمان‌های مردم‌نهاد در دشتستان با تلاش و فعالیت دسته جمعی به سمت پویایی و نشاط حرکت می‌کنند.

این مسئول با تاکید بر اهتمام و عزم راسخ دولت یازدهم در راستای توسعه سازمان‌های مردم‌نهاد خاطرنشان کرد: این تشکل‌ها می‌توانند نقش پررنگ و پر اهمیتی را در فرآیند سیاست‌گذاری در حوزه‌های مختلف ایفا کنند.

دهدشتی با بیان اینکه موضوع سرمایه اجتماعی مورد توجه جدی کشورهای توسعه یافته است،افزود: یکی از ویژگی‌های این گونه تشکل‌ها جلب مشارکت‌های مردمی و ایجاد سرمایه اجتماعی برای دولت‌هاست.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان با اشاره به خواست ویژه استاندار بوشهر مبنی بر ساماندهی سمن‌ها برای مشارکت فعال‌تر جوانان و نخبگان در فرآیند توسعه استان گفت: دشتستان هم به لحاظ کمیت و هم کیفیت کار سمن‌ها در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، زیست محیطی، سلامت و... دارای رتبه ممتازی در استان است.

دهدشتی افزود: با نگاه و رویکرد فرمانداری شهرستان، فضا برای فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد بیش از هر زمان دیگری مهیاست.

وی یادآور شد: افزایش سطح کیفی فعالیت‌های این سازمان‌ها مورد توجه و تاکید مسئولان شهرستان دشتستان قرار دارد و امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.

منبع:فارس

انتهای پیام/م
برچسب ها: عسلویه ، سازمان ، دشتستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.