مهم ترین عناوین خبری گروه "علمي" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون:تخلف دانشگاه آزاد شیرینی سال جدید را به کام دانشجویان تلخ کرد ، کشف ابر‌های یخی در دور دست‌ها + عکس و... است.

مهم ترین عناوین خبری گروه "علمی" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون:

تخلف دانشگاه آزاد شیرینی سال جدید را به کام دانشجویان تلخ کرد


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/6/25/2597051_425.jpg
 دانشجویان دانشگاه آزاد از افزایش شهریه برای ورودی‌های قدیمی خبر دادند و از این امر گله‌مند بودند.



ثبت دامنه‌های فارسی با پسوند نقطه ایران

صالح از ثبت دامنه‌های فارسی با پسوند دات ایران تا دو ماه دیگر خبر داد.


آخرین مهلت انتخاب محل‌های جديد مقطع كارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 معاون سنجش دانشگاه آزاد گفت: داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی برای انتخاب محل های جدید، تنها تا پایان روز جاری (سه شنبه) مهلت دارند، نسبت به ثبت نام خود اقدام كنند.


بعید است پرونده بورسیه تا مهر به سرانجام برسد/ این پرونده پر ماجرا و پیچیده است

صابری گفت: اگرچه تلاش کمیته رسیدگی پرونده بورسیه دکتری بر این است که تا آغاز مهر تکلیف ابهامات این پرونده روشن شود اما بعید است که این مهم محقق شود، چرا که این پرونده ابهامات و ماجراهای فراوانی به همراه دارد.


کشف ابر‌های یخی در دور دست‌ها + عکس

 دانشمندان با گرفتن ۱۵۱ تصویر فروسرخ در سه شب از یک کوتوله قهوه‌ای، دریافته‌اند که در این ستاره ابرهای یخ‌زدهٔ سولفید و آب وجود دارد.


استفاده مستقیم از انرژی زمین‌گرمایی با پمپ‌های حرارتی

 یکی از اهداف مهم کارگروه معین انرژی زمین گرمایی ستاد توسعه فناوری انرژی‌های نو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری استفاده مستقیم از انرژی زمین گرمایی است که در این راستا فعالیت‌های مقدماتی در زمینه ساخت پمپ‌های حرارتی زمین گرمایی در این کارگروه انجام شده است.


شاخص های 200 دانشگاه برتر در نظام رتبه بندی تایمز اعلام شد

رئیس مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری با اشاره به اینکه به زودی نظام رتبه بندی تایمز اسامی 200 دانشگاه برتر را اعلام می کند ، شاخص های انتخاب دانشگاه برتر را در این رتبه بندی اعلام کرد.


استارتاپ ویکند نخستین قدم مثبت در اشتغالزایی است

معاون اجرایی استارتاپ ویکند ایران، برگزاری استارتاپ ها را برای دستیابی به بازار مارکتینگ ایران مفید بیان کرد و گفت: برگزاری استارتاپ ها می‌تواند از شکست شرکت‌ها در بازار جلو گیری کند.



لزوم بازنگری در فرهنگ اقتصادی کشور برای شکل‌گیری اقتصاد دانش بنیان

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در سفر به استان همدان یکی از مشکلات اصلی برای شکلگیری اقتصاد دانش بنیان را نبود فرهنگ این نوع اقتصاد در فضای تجاری کشور عنوان کرد.


کارنامه نهایی نتایج آزمون کاردانی فنی و حرفه‌ای 26 شهریور اعلام می‌شود

 مشاور عالی سازمان سنجش گفت: کارنامه نهایی نتایج آزمون کاردانی نظام جدید فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیر‌انتفایی از 8 صبح فردا 26 شهریور 93 اعلام می شود .


همکاری پارک فناوری پردیس معاونت علمی با موسسه تبادلات آکادمیک آلمان

 رییس موسسه تبادلات آکادمیک آلمان (DAAD) به‌همراه هیاتی عالی‌رتبه روز گذشته با حضور در پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، زمینه‌های همکاری متقابل با این پارک را بررسی کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار