تا پایان سال جاری میلادی

پیش بینی فروش 80 میلیونی آیفون 6

اپل سه شنبه شب هفته گذشته از نسل جدید آیفون در دو مدل و دو ابعاد مختلف در کنار ساعت هوشمند خود رونمایی کرد، پیش فروش این محصولات نیز آغاز شده است و از تاریخ 28 شهریور باید شاهد عرضه ی جهانی آن باشیم.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، در این میان کارشناسان DigiTimes پیش بینی کرده اند که  سران اپل قصد دارند تا پایان سال جاری بیش از 80 میلیون آیفون 6 را به فروش برسانند، این موضوع با توجه به فروش 60 میلیونی آیفون های 5S و 5C در سال گذشته طبیعی به نظر می رسد، بر اساس این پیش بینی ها فروشندگان محصولات اپل باید بتوانند در مدت سه روز اول عرضه آیفون های جدید بیش از 10 میلیون از اسمارت فون های جدید اپل را به فروش برسانند و در سه ماهه ی باقی مانده ی سال 2014 میلادی بین 60 تا 70 میلیون دستگاه دیگر را بفروشند.

اگر به خاطر بیاورید سال گذشته میزان عرضه ی آیفون 5Sو به خصوص در نسخه ی طلایی رنگ کمتر از میزان تقاضای آن بود به طوری که اپل حتی تا یک ماه پس از عرضه نتوانست این کمبود موجودی را جبران کند، اما امسال انتظار می رود که کمپانی مادر پیش بینی های لازم را در این جهت کرده باشد و با کمبود موجودی در این بخش روبه رو نشود.

به هر حال هفته آینده شاهد عرضه جهانی آیفون های اپل خواهیم بود و احتمالا یک رکورد شکنی دیگر در بخش فروش گجت های هوشمند را به نظاره خواهیم نشست.



انتهای پیام./

برچسب ها: اپل ، آیفون 6 ، apple ، iphone ، بین الملل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار