گروسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بعید می‌دانم وزیر ورزش و جوانان در تغییرات پرسپولیس دخالت کرده باشد/ توجه ما باید به حضور شایسته در بازی‌های آسیایی باشد

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در خصوص نقش وزارت ورزش و جوانان در تغییرات پرسپولیس گفت: تغییر و تحولات در پرسپولیس مربوط به هیات مدیره است و وزیر ورزش و جوانان نقشی در این خصوص نداشته است.

گروسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: این گمانه‌زنی بوده که وزیر ورزش و جوانان در تغییرات تیم پرسپولیس نقش داشته است، تغییرات در مدیریت و کادر فنی را هیات مدیره پرسپولیس انجام دادند و وزارت ورزش در این خصوص دخالتی نکرده است.
 
عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: با اینکه باشگاه پرسپولیس دولتی است اما هیات مدیره مستقل دارد و کسی نمی‌تواند در امور مربوط به این باشگاه دخالت کند بر این اساس بعید می‌دانم که وزیر ورزش و جوانان در تغییر و تحول تیم پرسپولیس دخالت کرده باشد.
 
وی در مورد گفته‌های زمانی، نماینده کمیسیون اصل 90 در مورد بحث خصوصی‌سازی باشگاه‌‌های پرسپولیس و استقلال نسبت به تاخیر در واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی عنوان کرد: واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی یک قانون بودجه است که باید انجام شود و ارتباطی هم به تغییر و تحولات در تیم پرسپولیس ندارد.
 
گروسی درباره ارزیابی‌اش از عملکرد "گودرزی" وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: ارزیابی عملکرد گودرزی را باید به بعد از بازی‌های آسیایی موکول کنیم، به هر حال ما در یکسال اخیر سعی کردیم آرامش خوبی در وزارت ورزش و جوانان حاکم کنیم تا دستاورد خوبی در بازی‌های آسیایی رقم زده شود.
 
عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی درباره برنامه‌های فراکسیون ورزش مجلس برای حضور مقتدرانه‌ کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی گفت: ما قبلا جلساتی با مسئولان وزارت ورزش و جوانان در مورد بازی‌های آسیایی داشتیم، ما برای تجهیز مالی وزارت ورزش و جوانان نگاه ویژه‌ای به بودجه وزارت ورزش و جوانان داشتیم و بودجه را افزایش دادیم.

گروسی اظهارداشت: ورزشکاران برای حضور مقتدرانه در بازی‌های آسیایی علاوه بر اینکه باید از لحاظ تاکتیکی و فنی آماده شوند، مربیان باید به مسائل روحی آنها نیز توجه داشته باشند.

وی درباره پاداش در نظر گرفته مجلس برای کاروان ورزش بازی‌های آسیایی گفت: تثبیت مقام چهارمی آسیا برای ما در مجلس مهم است. بر این اساس وزارتخانه باید توجه کافی به کاروان ورزشی قبل و بعد از از اعزام به بازی‌های آسیایی اینچئون داشته باشد. در این راستا بین وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک باید هماهنگی لازم صورت بگیرد تا در خور ورزشکاران پاداش داده شود.

گروسی درباره پیش‌بینی‌اش از نتایج کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی گفت: برآورد ما از بازی‌های آسیایی این است که 20 مدال طلا در گوانگژو به 24 مدال طلا در اینچئون ارتقاء یابد تا مقام چهارمی در آسیا را حفظ کنیم.

وی در مورد حضورش در بازی‌های آسیایی تصریح کرد: به هر حال کاروان ورزشی 26 شهریور عازم بازی‌های آسیایی می‌شوند. بر این اساس در مراسم افتتاحیه حضور ندارم اما در مراسم اختتامیه در کنار ورزشکاران خواهم بود.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت پرونده فساد در فوتبال ادامه داد: پرونده فساد در فوتبال توسط مراجع مربوطه در حال رسیدگی است و الان هم به جای بحث درباره این موضوع باید توجهمان را به حضور شایسته در بازی‌های آسیایی معطوف کنیم.

همچنین به اتفاقات فوتبال باید خوب نگریسته شود و در حال حاضر باید تمام وقتمان را برای بازی‌های آسیایی بگذاریم. 

گروسی در پایان درباره جوابیه استفساریه هاشمی، رئیس فدراسیون تیراندازی خاطرنشان کرد: من اطلاعی در این خصوص ندارم که جوابیه استفساریه هاشمی چه زمانی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: گروسی ، عضو ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
روح اله
۱۲:۱۷ ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
عشق است پرسپولیس
آخرین اخبار