سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان امروز صبح به ایران بازگشت و در فرودگاه با خبرنگاران به گفتگو و مصاحبه پرداخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان امروز صبح 25 شهریور ساعت 10:40 از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) وارد تهران شد تا ادامه مذاکرات خود را با فدراسیون فوتبال کشورمان در خصوص ثبت قراردادش پیگیری کند و در صورت توافق نهایی، قراردادش را به ثبت برساند.

**کی روش: امروز قرارداد خود را امضا خواهم/قول موفقیت در جام ملت‌ها را نمی‌دهم

کارلوس کی‌روش در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: فرصت‌های زیادی را از دست داده ایم و وقت کافی نداریم تا برای جام ملت‌ها آماده شویم.

وی ادامه داد: فعل و انفعالاتی در گذشته در مورد قراردادم وجود داشت که در این باره هیچ صحبتی ندارم باید درباره آینده صحبت کنیم تا برای حضور قدرتمند در جام ‌ملت‌ها بهتر آماده شویم. در مورد قرارداد بستن با فدراسیون فوتبال همه مرا میشناسند هیچ گاه در مورد بندها و نحوه قرارداد صحبت نمی کنم امروز به ایران آمدم تا قراردادم را امضا کنم و از امروز به طور رسمی کارم را شروع خواهم کرد.

کی روش افزود: شرایط تیم ملی هم‌اکنون وضعیتی دارد که نیاز به آماده‌سازی بیشتر خواهیم داشت باید بیشتر تلاش کنیم که به موفقیت بیشتر برسیم. خیلی‌ها فکر می‌کنند جام جهانی برزیل سخت‌‌تر بوده ولی جام ملت‌ها دشوارتر است و باید برای موفقیت از تیم ملی حمایت خوبی صورت بگیرد.

لازم به ذکر است؛ وی حاضر نشد تا سوال خبرنگاران در مورد انتخاب دستیارانش صحبت کند.

گفتنی است؛ لحظه خروج کی‌روش از فرودگاه با استقبال گرم مردم روبه‌رو شد و پیامی برای مردم داشت که اظهار کرد: پیام من برای مردم ایران این است که هیچ وقت قول نمی‌دهم به موفقیت برسیم و برای سربلندی مردم ایران باید بیشتر تلاش کنیم تا به اهداف بزرگ دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۲۵ شهريور ۱۳۹۳
پ ن پ با این لیگ قوی مون که مربی و لابی و سیاسی هست میشه موفقیتی کسب کنیم
آخرین اخبار