هاموند: از مکان‌ نگهداری گروگان‌ انگلیسی در بند داعش خبری نداریم

وزیر امور خارجه انگلیس گفت کشورش هنوز موفق به شناسایی مکان نگهداری گروگان دیگر انگلیسی که در بند تروریست‌های داعش هستند، نشده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از خبرگزاری آلمان، "فیلیپ هاموند " وزیر امور خارجه انگلیس گفت کشورش هنوز موفق به شناسایی مکان نگهداری گروگان دیگر انگلیسی نشده که با خطر اعدام شدن به دست گروه تروریستی داعش مواجه است. 

هاموند در حاشیه نشستی بین المللی که روز دوشنبه در پاریس برای بررسی راه های مقابله با داعش  برگزار شد گفت: "در حال حاضر از مکان نگهداری این گروگان اطلاعی نداریم". 

"آلن هینینگ" راننده تاکسی از شهر منجستر انگلیس سال گذشته هنگام حضور در کاروانی که حامل کمک برای کودکان سوری بود به اسارت داعش درآمد. این سازمان اعلام کرده است ممکن است این گروگان 47 ساله را اعدام کند. پیش از این، داعش تصاویر سر بریدن دیوید هانیز گروگان انگلیسی را منتشر کرده بود. 

وزیر امور خارجه انگلیس افزود، به همه گزینه ها برای یاری این گروگان ها اعم از گروگان های انگلیسی و دیگر گروگانها فکر کرده ایم. اگر  از محل نگهداری آنها مطلع بودیم مسئه فرق می کرد ولی ما از این محل اطلاعی نداریم.

هاموند با این اظهارات به امکان اجرای عملیات ویژه برای آزادسازی گروگان ها در صورت مشخص شدن محل نگهداری آنها اشاره داشت. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار