فیلم "میان مصر و غزه"به کارگردانی سابین لوبه باکر و تهیه کنندگی ماریسکا اشندیر ساخته شده است.

 به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران ؛ ماجرای فیلم به این شرح است: در یازده کیلومتری نوار زمینی بین غزه و مصر 1400 تونل وجود دارد که قلب اقتصاد داخلی است.

در حالی‌که دولت مبارک رسما از تحریم ها علیه غزه حمایت می کرد چشم خود را مقابل تامین مایحتاج مردم غزه از طریق تونل های میان مصر و غزه به شکل قانونی بسته بود.
 
زخمی
 
زخمی به کارگردانی و تهیه کنندگی تحرید سعده و فیلم برداری یوسف اتوا است و موسیقی آن  کار باسم بشاره است.
 
این مستند ما را به جنگ اسراییل در سال 2009 می بردکه کشتار کودکان در آن نشان داده می شود.

خانواده ها از آرزوی کودکانشان پیش از این اتفاقات و زندگی سختی که پس از مرگ آن ها دارند حرف می زنند. آنها با وجود زندگی غم باری که دارند معتقدند هنوز راه حل هایی جز کشتار انسان های بی گناه وجود دارد.
 
اینجا غزه است
 
اینجا غزه است به کارگردانی سامر مراد و تهیه کننده علی اسماعیل است. نویسنده این فیلم سامر مراد است و فیلم برداران میلادالحصبانی، خالدموسی و صدا بردار آن جهادالاطرش است. این اثر توسط سامر مراد تدوین شده است.
 
این فیلم درباره مقاومت مردم غزه است. رنج کودکان و اشک های مادران و شجاعت و استقامت مردم، خاطرات روزانه مردم غزه در روز های جنگ، شکست های ارتش اسراییل و اینکه چگونه بر غزه حمله کردند و چگونه از سلاح های ممنوعه بین المللی استفاده شد و چندین بار قوانین بین المللی نقض شد به نمایش درآمده است.
 
غزه 85 مایل
 
غزه 85 مایل به کارگردانی و نویسندگی و تدوین سعید صادقی و تهیه کنندگی مرتضی شعبانی است.

 فیلم بردار این اثر سید احسان اصغر زاده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: فیلم ، مصر ، جشنواره ، مقاومت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار