ناظمی: فردوسی‌پور به خادم اجازه حضور در 90 را نداد

رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان گفت: آنچه در برنامه 90 دیشب رخ داد بیشتر بررسی حواشی بود و فرصتی برای آگاهی مردم از اصل تغییرات در هیات مدیره 2 تیم استقلال و پرسپولیس داده نشد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان گفت: با همه احترامی که برای فردوسی پور قائلم، آنچه در برنامه 90 دیشب رخ داد، بیشتر بررسی حواشی بود و فرصتی برای آگاهی مردم از اصل تغییرات در هیات مدیره دو تیم استقلال و پرسپولیس داده نشد.
 
ناظمی افزود: مردم اول باید بدانند استقلال و پرسپولیس با چه وضعی به وزارت ورزش دولت یازدهم واگذار شد چرا تصمیم بر تغییر هیات مدیره و مدیران عامل بود، چرا وزارت خانه تصمیم به شفاف سازی قراردادهای میلیاردی و خارج از اصول گرفت.

رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه تهیه کننده 90 پیشنهاد ما را برای حضور خادم به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر به صورت حضوری در برنامه 90 نپذیرفت گفت: نظر فردوسی پور حضور تلفنی خادم بود که به نظرم شرط عدالت این بود که در مقابل مباحث مدیر عامل سابق پرسپولیس اصل تساوی گویش هم رعایت شود و خادم هم به استودیو 90 می‌رفت.

ناظمی افزود: وزارت ورزش و جوانان 2 تیم استقلال و پرسپولیس را در بدترین شرایط ممکن تحویل گرفت و تلاش کرد با رعایت حقوق مردم و اصل شفافیت، مدیریت را آن را تا زمان واگذاری بر عهده گیرد و امیدوارم فردوسی پور در برنامه هفته آینده این فرصت را به معاون وزیر ورزش و جوانان بدهد تا با حضور در استودیو برنامه، مردم را از وقایع تلخ و وضع آشفته این 2 باشگاه در آعاز کار دولت یازدهم آگاه کند.

رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان همچنین از پیگیری حقوقی ادعای مهمانان برنامه 90 مبنی بر دخالت وزیر در برکناری سرمربی سابق پرسپولیس خبر داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد
۱۳:۰۴ ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
آقاي ناظمي اخبارگو بودي خاطرت هست؟ الان چرا به خاطر حفظ سمت قلمبه سلمبه حرف مي زني؟ ارزش نداره والا ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۸ ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
بمیرم برات عادل
Iran (Islamic Republic of)
چنگیز
۱۱:۵۷ ۲۵ شهريور ۱۳۹۳
ناظمی پول حلال ببر برای خانواده ات این راهش نیست .
United States of America
ناشناس
۱۱:۳۸ ۲۵ شهريور ۱۳۹۳
آقای کی روشی پور واقعا دلال است
آخرین اخبار