رايزنی براي حضور گسترده "حفاری شمال" در بازار صنعت حفاری آسيای ميانه

شماري از مديران شركت "حفاري شمال" در سفر اخير رييس جمهور به قزاقستان رايزني هايي را براي حضور موثر و گسترده اين شركت در بازار صنعت بالادستي نفت منطقه آسياي ميانه انجام دادند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ در پی سفر هفته گذشته دكتر حسن روحانی رييس جمهور اسلامي ايران به كشور قزاقستان ؛ شماری از مديران شركت حفاري شمال نيز به دعوت اتاق بازرگاني ايران ، هيات اقتصادی كشورمان را همراهی كردند.
 
در اين سفر مديران شركت حفاري شمال رايزنی هايی براي افزايش حضور شركت حفاري شمال در بازار صنعت نفت و حفاري كشورهای منطقه از جمله قزاقستان به عمل آوردند و از جمله وزراي صنعت و امور خارجه ايران نيز در حاشيه همايش اقتصادی جمهوری اسلامي ايران و قزاقستان از گسترش فعاليت های بخش نفت و حفاري حمايت كردند.
 
محمدرضا نعمت زاده وزير صنعت معدن و تجارت و محمدجواد ظريف وزير امور خارجه كشورمان در گفت و گوهايی كه در حاشيه همايش اقتصادی ايران و قزاقستان با هيات اعزامي حفاري شمال انجام دادند بر ضرورت تقويت حضور بخش بالادستی صنعت نفت و از جمله صنعت حفاری ايران در بازارهاي آسياي ميانه  تاكيد كرده و يادآور شدند كه شركت حفاری شمال به دليل داشتن تجربه موفق حضور در اين منطقه می تواند پيشگام افزايش حضور اقتصاد صنعت نفت ايران در اين حوزه باشد.
 
شركت حفاری شمال تنها شركت حفاری ايرانی است كه تجربه كار در خارج از مرزهای كشورمان را دارد و يكي از برندهاي معتبر بين المللی صنعت حفاری محسوب می شود.
 
 منطقه آسيای مركزی و ميانه يكیاز حوزه های مستعد براي توسعه بخش بالادستی نفت در دهه های آينده است و حضور در بازار اين منطقه  يكي از اهداف شركت های بزرگ و معتبر جهانی است .

انتهای پیام/
برچسب ها: حفاری ، آسیا ، صنعت ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار