پنجمین هفته فروش آثار هنری زنان جزیره هرمز در خانه هنرمندان ایران برپا می‌شود.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، پنجمین هفته فروش آثار هنری زنان جزیره هرمز 24 تا 31 شهریور در فضای باز خانه هنرمندان ایران برپا می‌شود.

انجمن زنان نقاش جزیره هرمز با حمایت مرکز پردیس فعالیت می‌کند. آنها با استفاده از خاک‌های رنگی، پودر سنگ‌ها ، کانی‌ها و دیگر مواد طبیعی نقاشی می‌کنند. هدف از ایجاد این انجمن توانمند سازی جامعه زنان جزیره هرمز است تا جایی که در مواجهه با کاستی‌های اقتصادی و فرهنگی آسیب نبینند. این امید وجود دارد که بواسطه انجام و فروش آثار هنری سطح توانمندی مادی و فرهنگی آنها ارتقاء پیدا نماید.

این انجمن بیش از 30 عضو دارد و علاوه بر اعضای انجمن اشخاص بسیاری در جزیره هرمز در فرایند تولید، فروش و مشاغل متکی و مرتبط با آن نقش و درآمد دارند.   
زنان نقاش جزیره هرمز تاکنون پنج نمایشگاه گروهی خارج از استان در شهرهای تهران، اصفهان و مشهد برپا کرده‌اند که دو نمایشگاه آنها در خانه هنرمندان بوده است و این سومین نمایشگاه این زنان هنرمند در این مجموعه است.

علاقه‌مندان برای بازدید و خرید از این نمایشگاه می توانند از 24 تا 31 شهریور هر روز از ساعت 16 تا 20 به فضای باز خانه هنرمندان ایران به نشانی خیابان آیت الله طالقانی، خیابان موسوی شمالی، باغ هنر مراجعه نمایند.


انتهای پیام/ اس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار