امروز دوشنبه 24شهریور 1393 هجری شمسی برابر با 19 ذیقعده‌ 1435 هجری قمری و 15 سپتامبر 2014 میلادی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، امروز دوشنبه 24شهریور 1393 هجری شمسی برابر با 19 ذیقعده‌ 1435 هجری قمری و 15 سپتامبر 2014 میلادی است.

 69 سال پیش در چنین روزی به دعوت سازمان ورزش ایران فوگل مربی دو و میدانی سوئیسی برای توسعه این ورزش در ایران به تهران آمد و به تعلیم ورزشکاران ایرانی پرداخت.
 
54 سال پیش در چنین روزی مسابقات بسکتبال قهرمانی ایران در شهرستان تبریز به پایان رسید تیم مشهد به مقام قهرمانی کشور رسید و تیم‌های اصفهان‌و تبریز به ترتیب دوم و سوم شدند.
 
 50 سال پیش در چنین روزی تیم ملی آزاد ایران برای شرکت در مسابقات المپیک 1964 توکیو انتخاب شد:
 
در وزن اول اکبر حیدری
در  وزن دوم عبداله خدابنده
در وزن سوم  محمد ابراهیم سیف‌پور
در وزن چهارم عبداله‌ موحد
در وزن پنجم محمد علی صنعت کاران
در وزن ششم منصور مهدی زاده و در وزن  هفتم غلامرضا تختی برای شرکت در این مسابقات معرفی شد.

48 سال پیش در چنین روزی در ادامه مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی باشگاه‌های تهران در ماده 50 کیلومتر تایم تریل تیمی که در بزرگراه تهران به سمت کرج برگزار شد تیم عقاب با زمان یک ساعت و 8 دقیقه و 26 ثانیه اول، تهران جوان با زمان یک ساعت و 9 دقیقه و 55 ثانیه دوم و دارایی با زمان یک ساعت و 10 دقیقه و 3 ثانیه سوم شد. در تیم عقاب: حسینی، دوغ‌چی و رستم زاده حضور داشتند.

47 سال پیش در چنین روزی مسابقات بسکتبال قهرمانی ایران آغاز شد. در این مسابقات در گروه زنان تیم‌های تهران، اصفهان، کرمانشاه و ارومیه و در گروه مردان تیم‌های تهران،‌ خوزستان،‌ اصفهان، مازندران، ارومیه، ایلام، کرمانشاه،‌ خراسان،‌ همدان و فارس حضور داشتند در نخستین روز این مسابقات در گروه مردان کرمانشاه 50 بر 46 فارس را شکست داد. تهران 72 بر43 همدان را برد،‌ ارومیه 58 بر 48 اصفهان را مغلوب کرد و خوزستان 66 بر 36 بر مازندران پیروز شد.

43 سال پیش در چنین روزی مسابقات والیبال قهرمانی ایران با حضور 10 تیم در گروه مردان و پنج تیم در گروه زنان در بندرانزلی پایان یافت. در گروه مردان تیم تهران اول، ارومیه دوم و اصفهان سوم شد. در گروه زنان تیم‌های تهران، اصفهان و تبریز به ترتیب اول تا سوم شدند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تقویم ، تاریخ ، آینه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار