بهسازي و نوسازي در فرودگاه مهرآباد متوقف نمي‌شود

راهکارهاي ساماندهي ترمينال‌هاي فرودگاه بين‌المللي مهرآباد با اولويت ترمينال1 و2 با حضور رئيس و اعضاي هيات مديره شرکت فرودگاه‌ها بررسي شد.

به‌گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط‌عمومي فرودگاه بين‌المللي مهرآباد؛ محمدعلي ايلخاني رئيس هيات مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه‌ها به‌همراه سياوش اميرمکري عضو هيات مديره و معاون توسعه مديريت و منابع، سيد‌احمد مؤمني‌رخ عضو هيات مديره، حسين صادقي معاون عمليات فرودگاهي و حسين اسفندياري مشاور اجرايي با حضور در فرودگاه بين‌المللي مهرآباد راهکارهاي ساماندهي ترمينال‌هاي اين فرودگاه با اولويت ترمينال 1 و 2و همچنين ساختمان مرکز  کنترل (اپروچ) مهرآباد و مشکلات و کاستي‌هاي موجود در بخش فني و تاسيساتي اين فرودگاه بررسي شد.

 ايلخاني در اين نشست بر تسريع در اجراي طرح ها و  همچنين تکميل اپرون و پارکينگ طبقاتي تاکيد کرد.

وي با اشاره به ظرفيت اعزام و پذيرش بالاي فرودگاه مهرآباد اظهار داشت: بايد فضايي متناسب با نشست و برخاست هواپيما با بهره‌مندي از ترمينال‌هاي مناسب فراهم شود. ايجاد تسهيلات مناسب و همچنين ساماندهي خدمات فرودگاهي براي تسهيل در تردد و ارائه خدمات بهينه به مراجعان از ديگر محورهاي مطرح شده در اين جلسه بود. 

مديرعامل شرکت فرودگاه‌هاي کشور افزود: فعاليت‌هاي بهسازي و نوسازي در مهرآباد متوقف نخواهد شد و به سوي جلب رضايت ارباب رجوع در اين فرودگاه پيش خواهيم رفت. 

ايلخاني گفت: در سايه دولت تدبير و اميد و با تلاش بيشتر در عرصه فرودگاهي بايد خدمات شايسته‌تري به مسافران ارائه کنيم. در اين نشست همچنين علي رستمي مديرکل فرودگاه بين‌المللي مهرآباد گزارشي از آخرين روند انجام اقدامات صورت گرفته در فرودگاه مهرآباد ارائه داد.

اعتبار احداث ساختمان اپروچ مهرآباد و همچنين ساماندهي ترمينال يک و دو با انتخاب سرمايه‌گذار از طريق برگزاري فراخوان به تصويب رسيد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار