رییس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 4 تهران از احداث المان ها و نمادهای معروف جهانی در بوستان تولد خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،محمود عظیمی با اعلام این خبر گفت: در حوزه بوستان هاي سطح محلات ايده اي در جهت بهبود كيفيت بهره برداري شهروندان از این فضاهای تفریحی را دست اجرا داريم كه شامل اجراي طرح موضوعي «بوستان تولد» با استفاده از نمادهاي ساختمانهاي معروف دنيا همانند برج ايفل، برج ميلاد با 15 آيتم موضوعي است .

وی در ادامه با اشاره به بازسازي و عمران معابر 50 بوستان سطح منطقه  گفت: در ادامه فعالیت های اداره فضای سبز، بازسازي 80 زمين بازي كودك (تعمير و تعويض وسائل بازي و كف پوش) و احداث 10زمين بازي جديد در بوستان ها در دستور کار قرار گرفت.

رییس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 4 گفت: همچنين اجراي «پارك موضوعي مجسمه حيوانات» در پارك پليس و پارك تولد و احداث پارك موضوعي «مجسمه هاي شني» در باغ پرندگان از ساير فعاليتهاي صورت گرفته در اين حوزه است.

عظيمي ضمن بيان لزوم احداث مراكز كلينيكي گل و گياه در سطح محلات شهر تهران افزود: با توجه به جايگاه مهم مقوله آموزش در حوزه فضاي سبز و اهميت رشد فضاي سبز خانگي و ارتقاي آگاهي شهرندان در نگهداشت فضاي سبز شهري 6 مركز كلينيك گل و گياه در منطقه 4 احداث شده است.

عظيمي احداث آزمايشگاه كلينيك حكيميه را يكي از معتبرترين مراكز كلينيكي گل و گياه دانست و ادامه داد:در اين مركز با همكاري مراكز آموزشي و دانشگاهي ، طرحهاي پژوهشي مثبتي را كليد زديم و فعاليتهاي گياه پزشكي علاوه بر اين مركز ، درتمامي  كلينيك هاي گل و گياه مديريت علمي مي گردد.



انتهای پیام /
 
برچسب ها: بوستان ، نماد ، فضای سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.