عقابی: هنوز از بی‌عدالتیها غمگینم/رقابتهای لیگ امسال قابل پیش ‌بینی نیست

سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه گفت: همانطور که اشاره کرده بودم رقابتهای فصل جدید فوتسال آنقدر نزدیک و حرفه ای است که هیچ یک از نتایج قابل پیش‌بینی نیست.

رضا عقابی سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم را برای انجام رقابتی سخت آماده کرده ایم تا فارغ از نتیجه گذشته با روحیه و جسمی آماده امتیاز بازی با فرش‌آرا را کسب کنند البته آمادگی تیم مشهد و برنامه های منظم آنها حریف قدرتمندی را برای تیمهای لیگ برتری بوجود آورده اما ما باید پیروز میدان رقابتهای را ادامه دهند. البته با وجود اینکه بازیکنان را از نظر ذهنی آماده کردیم تا تلقی رقابتهای هفته گذشته در بازیشان تاثیر نگذارد اما خودم هنوز از بی‌عدالتی که در حق شهرداری ساوه شد غمگین هستم و هر بار که فیلم بازی را دیدم به صحت گفته‌های خود پی می‌برم باخت مقابل گیتی‌پسند تاثیر زیادی بر تیم شهرداری ساوه دانست زیرا نباختیم اما این نتیجه را به ما تحمیل کردند.

وی افزود: نمی‌توانم نتیجه رقابت با فرش‌آرا یا هر تیم دیگری در لیگ را پیش ‌بینی کنم زیرا این طور که از شواهد پیدا است تمام تیمها حتی آنهایی که فصل گذشته نتایج قابل قبولی نداشته‌اند برای حضوری شایسته در لیگ به مصاف رقبا می‌روند امیدواریم این روند ادامه پیدا کند و لیگ حرفه‌ای‌تر از قبل دنبال شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: لیگ ، امسال ، قابل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار