رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت : اگر دربی زیبا می خواهیم، پرسپولیس باید از بحران خارج شود. چرا که 2 رقیب قدرتمندند که می توانند بازی های دیدنی به نمایش بگذارند.

کامرن صاحب پناه، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص شکست این تیم مقابل نفت تهران خاطرنشان کرد: به زعم بنده استقلال در این دیدار بازی خوبی به نمایش گذاشت و ما می توانستیم بازنده این بازی نباشیم. به هر حال تیم تمام تلاش خود را به خرج داد و متاسفانه نتوانست با بدشانسی به اهداف خود برسد.

وی افزود: به نظرم استقلال هفته به هفته به هماهنگی و هارمونی ایده آل کادرفنی نزدیک تر می شود و قطعا در بازی های بعدی امتیازات را با تمام قوا ذخیره می کند. این استقلال حرف های زیادی برای گفتن دارد و مطمئنم که استقلال قدرتمندتری را در آینده نزدیک خواهیم دید.

وی درباره تحولات پرسپولیس گفت: تصمیمی بوده که مسئولان پرسپولیس گرفته اند. امیدوارم در نهایت به سود آنها تمام شود و از بحران خارج شوند. چون معتقدم اگر در اوج با هم بازی کنیم دربی زیباتر خواهد شد. به هر جهت اگر دربی زیبا می خواهیم ، پرسپولیس باید از بحران خارج شود. چرا که دو رقیب قدرتمندند که می توانند بازی های دیدنی به نمایش بگذارند.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در پایان درباره بازی مقابل فولاد عنوان داشت: همه بازی های لیگ به اندازه خود سخت هستند و نمی توان هیچ بازی را راحت دانست . تیم فولاد هم مثل بقیه تیم های لیگ مقابل استقلال با انگیزه بالایی به میدان خواهد آمد و باید تمام تلاش را بکنیم که سربلند از این میدان خارج شویم . به هر حال در این دیدار حق اشتباه کردن نداریم و محکوم به پیروزی بر این تیم هستیم. امیدوارم که برنده بازی شویم و دل هواداران را شاد کنیم و صدر جدول را پس بگیریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار