برومند: مربیان باید به جوانان اعتماد کنند / استقلال روند رو به رشدی دارد

کارشناس استقلال گفت: جوانگرایی از مدت‌ها پیش باید بین تیم‌ها ایجاد می‌شد و مربیان باید به جوانان اعتماد کنند و از آنها پدیده بسازند.

کارشناس استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: جوانگرایی خیلی خوب است و از مدت‌ها پیش باید در تیم ایجاد می‌شد و باید مربیان به جوانان اعتماد کنند و در میان جوانانی با استعداد داریم که می‌توانند از آنها پدیده به وجود آورند و این امر در کیفیت فوتبال تأثیر می‌گذارد.

وی همچنین گفت: تثبیت نتایج خوب استقلال به کادر مربیان بستگی دارد که می‌توانند از نظر روانی تأثیرگذار باشند و اگر وضعیت استقلال به همین روند ادامه پیدا کند می‌تواند به اوج خود برسد.

پرویز برومند همچنین تصریح کرد: استقلال تیم منسجمی است و به وضعیت مطلوبی رسیده است ولی تیم نفت تهران دچار نوسان است استقلال روند مثبتی را در پیش گرفته و اگر همین روند ادامه پیدا کند از نظر روانی خوب است و می‌تواند به هفتمین پیروزی خود دست یابد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تیم استقلال به دلیل میزبان بودن در لیگ به احتمال 90 درصد شانس برد را دارا است در حال حاضر تماشاگران با تیم آشتی کرده و نسبت به عملکرد تیم رضایت دارند وجود هوادار از نظر روانی در موفقیت این تیم تأثیر دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: برومند ، استقلال ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار