دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه یک گفت: دوره‌های آموزشی طرح مدیریت بحران اماکن امروز برگزار می‌شود.

 کیوان فاتحی منش دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه یک در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: به منظور تشکیل گروه مدیریت بحران امان در سرای محلات امام زاده قاسم، باغ فردوس، دزاشیب دوره‌های آموزشی مدیریت بحران اماکن برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این دوره‌های آموزشی با هماهنگی ستاد مدیریت بحران منطقه یک، سازمان مدیریت بحران تحت عنوان دوره‌های آموزشی طرح اماکن با موضوع اطفا حریق در سرای محلات امامزاده قاسم و باغ فردوس برگزار می‌شود.
 
دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه یک خاطرنشان کرد:‌ در این دوره آموزشی شرکت کنندگان ضمن آشنایی با مبحث جمع بندی کمک‌های اولیه زمان طلایی 72 ساعت پس از وقوع زلزله، مثلث حریق، انواع کپسول‌های آتش نشانی، روش‌های اطفاء حریق، مفاهیم و مبانی بحران، با مباحث اولیه زمین لرزه و انواع گسل‌ها آشنا شده و همچنین در خصوص مکان‌های امن پناه گیری به هنگام زلزله و محل گسل‌ها در تهران مطالبی عنوان می‌شود.

*دوره پایدار سازی، باز آموزی ویژه گروه‌های دوام

فاتحی منش در ادامه گفت:‌ دوره‌های پایدار سازی، بازآموزی ویژه گروه های دوام درمنطقه یک امروز 22شهریور برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی به منظور باز آموزی و تمرین مهارت‌های آموزش داده شده تا آموزش عمومی مدیریت بحران برای تعدادی از اعضا در دستور کار قرار گرفته و مربیان مربوطه آموزش‌های لازم را ارائه نمودند، همچنین این برنامه با هماهنگی ستاد مدیریت بحران منطقه یک و سازمان مدیریت بحران جهت پایدار سازی، بازآموزی و عملیاتی نمودن گروه‌های دوام محلات در سرای محله چیذر برگزار شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مدیریت ، بحران ، دوره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.