مدیر عامل تیم فوتسال شهید منصوری گفت: گویا به تازگی شمس به حسن‌های اخلاقی خود غیب گویی را اضافه کرده و وضعیت بازی که حتی زمان برگزاری‌اش را نمی‌دانم پیش بینی می‌کند.

کریم منصوری‌‌ مدیر عامل تیم فوتسال شهید منصوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در حقیقت نمی‌دانم شمس به چه چیزی فکر می‌کند که قدرت مصاحبه هر روزه برابر افراد و تیم‌های خاص را دارد.در آخرین صحبت‌هایش نیز غیب گویی را به حسن‌های اخلاقی خود اضافه کرد تا از حالا نسبت به بازی‌ با منصوری جبهه گیری کند تا در صورت ناکامی تمام تقصیر‌ها را به رقیب و هواداران قرچکی‌ ارتباط دهد و بهانه‌ای برای شکست پیدا کند.

 این در حالیست که رویارویی با تیم دبیری به جز کسب امتیاز در موارد حاشیه‌ای برایمان آنقدر‌ بی اهمیت است که حتی‌ نمی‌دانم در کدام هفته و به میزبانی کدام تیم این دیدار انجام می‌گیرد آرزو می‌کنم روزی برسد که شمس دست از این بازی‌ها بردارد و به دنبال از بین بردن مشکلات فنی و اخلاقی خود باشد، این که یک مربی تیم ایده آل را همراهی کند و کنار درخشش تیم نام خود را بزرگ کند هنر نیست بلکه هنر در هدایت فنی تیمی است که پتانسیل‌ قهرمانی را دارد و تنها به یک مربی فنی نیاز دارد که متاسفانه شمس در این حد نیست.
 
 وی افزود: در تمام مدت زمانی که شمس در قرچک بود هیچ مورد فنی برای هدایت یک تیم از  وی ندیدم‌ همیشه فقط حرف می زد و استاد حاشیه سازی  و جوسازی بود، معتقدم به جای اینکه به شمس لقب یک مربی قابل و فنی بدهیم باید مقدمات را فراهم آوریم تا به حرفه‌ اصلی خود که سخنرانی است، برسد.

 دوران شمس به پایان رسیده و سعی دارد بر کارهای گذشته خود تأکید کند یا آنها را تکذیب کند تا جایگاه تازه‌ای را به دست آورد اما همه فوتسالی‌ها این شخص را شناخته‌اند و کوچک‌ترین اهمیتی به وی نمی‌دهند. جالب این جاست که همیشه تیم‌هایی همانند شن سا- قم- تام ایران خودرو- فولاد ماهان- گیتی ‌پسند و منصوری از نظر وی بد بود اما خودش همیشه عملکرد ایده‌آل داشته و دارد.

منصوری در ادامه بیان داشت: وقت من ارزشمندتر از آن است که بخواهم برای صحبت در مورد شمس هدرش بدهم اما بعضی مواقع صحبت‌هی غیرمنطقی انسان را عصبانی می‌کند، در نهایت از اینکه شمس با واگذار کردن ما به خدا، یادش آمد خدایی هست و پاسخ کارهای غیرانسانی خود را می‌گیرد خوشحالم شاید به این وسیله بتواند رفتار خود را تغییر دهد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، فوتسال ، حاشیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار