روایت هنرمندان از دیدار با مقام معظم رهبری؛

رهبر معظم انقلاب از هوشمندی بالایی برخوردار هستند/دیدار با مقام معظم رهبری احوالمان را خوب کرد

هنرمندان در دیدار با مقام معظم رهبری از احوال ایشان و جزئیات دیدارشان گفتند. جهانبخش سلطانی در همین مورد گفت: ایشان بسیار هوشمند بودند و تک تک ملاقات کنندگان حوزه فرهنگ را به اسم و فامیل صدا می‌کردند و از کم کاری آن ها در عرصه تلویزیون و سینما جویا می‌شدند.

 به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران؛ عصرروز گذشته تعدادی از هنرمندان عرصه هنر به عیادت مقام معظم رهبری رفتند که با برخی از هنرمندان در مورد جزئیات  این دیدار گفتگویی صورت گرفت.

 جهانبخش سلطانی، بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص دیدار اخیر جمعی از هنرمندان با مقام معظم رهبری در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: با جمعی از هنرمندان فرهنگ و هنر به دیدار رهبر معظم انقلاب رفتیم، این دیدار، دیدار بسیار عالی، پرشور و معنوی بود.

وی افزود: ایشان بسیار هوشمند بودند و تک تک ملاقات کنندگان حوزه فرهنگ را به اسم و فامیل صدا می‌کردند و از کم کاری آن ها در عرصه تلویزیون و سینما جویا می‌شدند.

سلطانی اظهار داشت: مقام معظم رهبری خطاب به جعفر دهقان از کم کاری وی پرسید و او را در جهت کار ، در این عرصه و کار کردن برای خدا تشویق کرد.

وی افزود: دیدار بسیار خوبی بود و فضای معنوی بر محیط حاکم بود؛ در گذشته به خاطر بازی در مجموعه‌های "اصحاب کهف" و "یوسف پیامبر" دیداری با مقام معظم رهبری داشتم، اما این دیدار یک دیدار بسیار متفاوت و پر انرژی بود.

سلطانی خاطرنشان کرد: خدمت مقام معظم رهبری عرض کردم که در سفر‌هایی که به مکه و کربلا داشتم، برای سلامتی‌شان و پوشیدن لباس عافیت دعا کردم و امیدوارم به زودی شاهد سلامت روز افزونشان باشیم.

* دیدار با مقام معظم رهبری احوالمان را خوب کرد

 
محمد حسین قاسمی، تهیه کننده سینما در خصوص دیدار جمعی از هنرمندان با مقام معظم رهبری در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: با اهالی هنر دیداری با مقام معظم رهبری داشتیم که دیداری بسیار  پرانرژی و خاطره انگیزی بود.
 
وی افزود: این دیدار، دیداری جهت پرسیدن احوال ایشان بود که از این دیدار پرشور احوال خودمان هم خوب شد.
 
قاسمی در ادامه‌ی این دیدار اظهار داشت: خدا را شکر مقام معظم رهبری از سلامت خوبی برخوردار بودند و در راستای فعالیت‌های دوستان سوالاتی را می‌پرسیدند و برایمان دعا می‌کردند تا در مسیر کاریمان موفق باشیم.
 
وی افزود: این دیدار همچون دیدار در خصوص "شیار 143" دیداری بسیار پرشور و انرژی بخش بود و خوشحالم که این دیدار باعث آرامش دلمان و قوت قلبمان شد.
 

* آرامش کشورمان را مدیون تدبیر خردمندانه رهبری هستیم

"هرمز شجاعی‌مهر" مجری پیشکسوت کشورمان در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  گفت: با توجه به اینکه وجود پاک و مقدس ایشان از نان شب هم ضروری‌تر است، زمانی که شنیدم می توانم به دیدار ایشان بروم این فرصت را غنیمت شمردم و زمانی که به آنجا رفتم تصمیم گرفتم این حرف‌ها را به ایشان بزنم.

وی افزود: ما در منطقه ای هستیم که همه کشورهای اطراف ما درگیر جنگ هستند و ما در آرامش و این به برکت تدبیر خردمندانه و وجود با برکت مقام معظم رهبری است.

شجاعی‌مهر تصریح کرد: وقتی فرصت دیدار ایشان نصیب من شد، تقریبا توانستم همه حرف‌هایم را به ایشان بگویم و شاید این زیباترین لحظه عمر من باشد که چهره نورانی ایشان را دیدم و هنوز خوشحالم و برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.
 

 
انتهای پیام/ اس

برچسب ها: مقام ، معظم ، رهبری ، دیدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار