در پی گریه یك دختر بچه خردسال در یكی از محله ها و حضور به موقع ماموران واحد گشت پلیس خمینی شهر استان اصفهان در صحنه، سارق طلاجات دختربچه های چندین شهر استان دستگیر شد.

سرهنگ احمدی فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت طلاجات كودكان در محدوده خمینی شهر ، كاراگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی بررسی موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر ادامه داد: در این رابطه تحقیقات وسیعی انجام و واحدهای گشتی مخصوص و فوق العاده در سطح شهرستان به حالت آماده باش در آمدند.

وی تصریح كرد: تحقیقات ادامه داشت تا اینكه، روز گذشته یكی از واحدهای گشتی با صدای گریه یك دختربچه ای كه فردی در حال باز كردن گوشواره های طلای او بود بلافاصله به سمت او رفته و این شخص را دستگیر كردند.

این مقام مسئول عنوان داشت: در بازرسی از این سارق 30 ساله، یك موتورسیكلت مسروقه به همراه 2حلقه النگو و یك جفت گوشواره طلای بچگانه مسروقه و آلات و ادوات سرقت كشف شد.

سرهنگ احمدی با بیان اینكه متهم در تحقیقات صورت گرفته به چندین فقره سرقت در سطح شهرستان خمینی شهر، اصفهان و چند شهرستان دیگر استان اعتراف كرد خاطرنشان کرد: در این رابطه متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۲:۵۰ ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
عجب آفتابه دزدقهاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار