فراهی در گفتگو با
خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در خصوص نمایشگاه ایران پلاست گفت: نمایشگاه های تجاری نظیر ایران پلاست، علاوه بر معرفی محصولات یا خدمات تازه، برای ارزیابی وضعیت بازار و نظرات مصرف کنندگان هم فرصت سازی می کنند و شرکت های بزرگ اصولا برای حضور در این رویدادها هدفگذاری های مشخصی دارند و از این منظر اطلاعات تفصیلی در مورد ترکیب و تعداد شرکت کنندگان و میهمانان داخلی و خارجی را پیش از برگزاری نمایشگاه ضروری می داند.
مدیر بازرگانی شرکت پتروشیمی جم همچنین از معرفی تفصیلی پروژه رابر – ABSاین شرکت در طول نمایشگاه ایران پلاست سخن گفت و اظهار امیدواری کرد که حضورمشارکت کنندگان خارجی در ایران پلاست 2014 فعالانه تر از ادوار گذشته باشد.
وی تصریح کرد: پتروشیمی جم در چارچوب تبدیل شدن به شرکتی جهانی، حضور خود در نمایشگاه های تخصصی داخلی و خارجی را جدی تر از گذشته دنبال کرده و از این رو در سال جاری علاوه بر شرکت در چایناپلاست و ایران پلاست ، در نمایشگاه ترکیه ( اوراسیا) هم حضور خواهد یافت. علاوه بر آن پتروشیمی جم به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندکان بوتادین، در نقش حامی رویداد بوتادین ICIS که سپتامبر جاری در برلین آلمان برگزار می شود هم حضور خواهد داشت.
به گفته فراهی شرکت پتروشیمی جم به عنوان عضو اتحادیه شرکت های پتروشیمیایی اروپایی، در نشست EPCA در اتریش شرکت می کند.
فراهی اظهار داشت: شرکت پتروشیمی جم در طول سال گذشته بیش از 1.9 میلیون تن محصول تولید کرده است و به رغم تحریم های صنعت پتروشیمی،میزان صادرات خود را در سال 92 به لحاظ حجمی 34درصد و به لحاظ ارزشی 41درصد نسبت به سال 91 توسعه داده است.
وی ادامه داد: در سال 2013، پتروشیمی جم بیش از 293 هزار تن محصول پلیمری به چین به عنوان بزرگترین بازار صادرات پلیمری ایران صادر کرده است که معادل 37 درصد از کل صادرات پلیمری ایران به چین و 8 درصد از بازار پلیمری این کشور را شامل شده است.
به گفته مدیر بازرگانی پتروشیمی جم، رویکرد فروش محصول با تناژ کم به عنوان یک استراتژی تازه در این شرکت در طول نمایشگاه ایران پلاست امسال با مشتریان در میان گذاشته می شود.
انتهای پیام/