معاون اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12، از آماده باش کمیته‌های تخصصی مبارزه با جانوران مضر شهری در این منطقه خبر داد.

 شهرام خلیلی معاون اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: اجرای طرح مبارزه با جانوران مضر شهری همزمان با طرح استقبال از مهر فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس در محلات 13 گانه منطقه 12 در دستور کار اداره ساماندهی شهرداری این منطقه قرار داد.
 
وی ادامه داد: این طرح همزمان با طرح استقبال از مهر از 11 شهریور ماه تا 20 مهر ماه سال 93 در 4 بازده زمانی 10 روزه در محلات 13 گانه منطقه 12 در دست اجرا است.
 
خلیلی اظهار داشت: در این طرح اکیپ‌های اجرایی مبارزه با جانوران مضر شهری به منظور مبارزه و جمع‌آوری جانوران مضر شهری،‌ موزی وسگ‌های ولگرد در محلات 13 گانه منطقه 12 در آماده باش کامل‌اند.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: اجرای طرح مبارزه با جانوران مضر‌شهری، تشکیل کمیته‌های تخصصی مبارزه با جانوران مضر شهری، برگزاری نشست‌های هم اندیشی و تخصصی مبارزه با جانوران مضر شهری، آماده باش اکیپ‌‌های جمع‌آوری جانوران مضر شهری از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
خلیلی خاطرنشان کرد: اجرای عملیات شناسایی کانون‌های آلوده و کلونی‌های جانوران مضر شهری،‌انجام عملیات مبارزه با موش، زنده گیری سگ‌های ولگرد در محلات 13 گانه منطقه 12، توزیع اقلام آموزشی مبارزه با جانوران مضر شهری و انجام تبلیغات محیطی و نصب بنر پیرامون موضوع‌های پیشگیری از رشد جمعیت جانوران مضر شهری و نحوه مبارزه با این جانوران از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.

انتهای پیام/
برچسب ها: مدارس ، حیوانات ، مضر ، شهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار