معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه5 ازاجرای طرح‌های ترافیکی و ایمن سازی تردد کنترل ترافیک مدیریت ترافیک در غرب تهران خبر داد.

 ولی نجاتی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه5 در گفتگو  با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،   گفت: ساماندهی علائم و تجهیزات ترافیکی، رفع نقص چراغ‌های راهنمایی و رانندگی، ساماندهی ایستگاه‌های اتوبوس، هم سطح سازی معابر منتهی به مراکز آموزشی، ایمن سازی محورهای مقابل مدارس از  جمله طرح‌های ترافیکی پیش بینی شده است.

نجاتی با اشاره به طرح برنامه‌های پیش بینی شده و مدیریت ترافیک در ایام بازگشایی مراکز آموزشی و مدارس گفت:‌با توجه به ضرورت ساماندهی شبکه معابر،  روان سازی و ایمن سازی تردد در ایام بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی، طرح‌های ویژه ترافیکی در سطح منطقه اجرا می‌شود.

معاون شهردار منطقه5 با اشاره به اجرای طرح ایمن سازی معابر افزود:‌ در این راستا ترمیم علائم ترافیکی نوشتاری و خط کشی، نصب تابلوهای هشدار دهنده مقابل مدارس و تقاطع‌ها از اقدامات در حال انجام است.

نجاتی با اشاره به ساماندهی و تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی تصریح کرد: در این راستا نظارت بر عملکرد نحوه سرویس دهی ناوگان حمل و نقل عمومی و هم چنین تهیه و توزیع بروشورهای آموزشی در سطح مدارس از جمله برنامه‌های معاونت حمل و نقل ترافیک است.

وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ اجرای برنامه‌های آموزشی و فرهنگی با مضامین فرهنگ ترافیک و اطلاع رسانی محیطی با هدف افزایش آگاهی دانش آموزان و ارتقای ایمنی تردد از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: تردد ، ایمنی ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
علی محمدی
۱۲:۰۵ ۲۸ مهر ۱۳۹۳
با سلام خدمت کلیه پرسنل زحمتکش کنترل ترافیک وراهور منطقه5 لطفا جهت حل ترافیک بوجود آمده توسط مجتمع تجاری کورش اقدام نمایید و خواهشمندم به جای اینکه کلیه پرسنلی که از راهنمایی و رانندگی برای حل ترافیک به این منطقه می آیند به جای اجتماع در مقابل فروشگاه در خیابان ستاری در خیابانهای دیگر مثل پیامبر حضور داشته باشند متشکرم
آخرین اخبار