خطیب نماز جمعه تهران گفت: غربی‌ها شعارهای زیبایی همچون آزادی، حقوق بشر و دموکراسی را مطرح می‌کنند اما آنها قطعا با دروغ‌پردازی خودشان را بیش از این رسوا خواهند کرد و آنچه که تاکنون شعار داده‌اند با کارهایشان باطل می‌کنند.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، "آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی" در خطبه اول نماز عبادی، سیاسی این هفته تهران در دانشگاه تهران ضمن تاکید بر رعایت اصل تقوا اظهار داشت: حق تقوا را باید ادا کرد و این عمل بهترین توشه و عامل بینایی انسان و نجات از بن‌بست‌هاست.

عضو مجلس خبرگان رهبری با آروزی سلامتی برای رئیس خبرگان رهبری گفت: خدا را شاکریم که خداوند عالم به رهبری عزیزمان سلامتی و آفیت کامل عنایت فرمود و امید است خداوند سایه پربرکت ایشان را بر سر همه ما و مسلمین جهان مستدام بدارد.

خطیب نماز جمعه تهران با تاکید براینکه ارتباط با خدا جواب فطرت است، بیان داشت: ساختمان وجودی ما الهی است و انسانی که به خدا بپیوندد به بهترین لذات اخروی می‌رسد و این یک انقطاع است و باید به همه امور زندگی با یاد خدا رسید و در همچین حالتی خداوند به بنده خود، صبر و رضا و... می‌دهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران با یادآوری 17 شهریور گفت: آمار شهدا مشخص نیست و جنازه‌ها به مسجد برده می‌شد و شبانه رژیم سفاک پهلوی این جنازه‌ها را به مکان‌های نامعلوم برد.

وی افزود: تمام سرکردگان تروریست در سوریه به هلاکت رسیدند و هزار نفر خود را تسلیم سوریه کردند.

آیت الله موحدی کرمانی درباره تیم مذاکره کننده گفت: نیاز به تذکر نیست و باور کنید آمریکا دشمن است و از او انتظاری جز این نیست.

خطیب نماز جمعه تهران گفت: تیم هسته‌ای سنت اهل بیت را در پیش بگیرد و زمانی که مامون چهره باز و لبخند از خود نشان داد و همگی آن نشان از بازی بود و امام هشتم  (ع) برنامه تهاجمی را آغاز کردند.

آیت‌الله موحدی کرمانی ادامه داد: تیم مذاکره کننده این نکته را توجه کند که در دروغ‌پردازی‌های مأمون امام رضا(ع) نگذاشت که فضا از سوی وی پر از دورغ شود و ایشان از مقام دفع بر آمدند.  
 
خطیب نماز جمعه تهران ادامه داد: عزیزان بدانید که  شما رسولان انقلاب اسلامی هستید و باید زیبایی‌های انقلاب را و روحیه ملت را در فضای مذاکره مطرح کنید و در صورت رعایت خطر قرمزها و عزت اسلامی و خط و مرزهای تعیین شده قطعا تأیید ملت و مقام معظم رهبری را به دنبال خود خواهید داشت.  
 
وی به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای خبرگان مبنی بر اینکه نظام سلطه روبه افول و نظام اسلامی روبه طلوع است اشاره داشت و تصریح کرد: ما با تیرحق باطل را نشانه و از بین خواهیم برد چرا که حق ماندنی‌ست و غرب خودش عامل سقوط خودش خواهد شد چرا که پایه نظامشان بر دروغ است.  
 
آیت‌الله موحدی کرمانی ادامه داد: غربی‌ها شعارهای زیبایی همچون آزادی، حقوق بشر و دموکراسی را مطرح می‌کنند اما آنها قطعا با دروغ‌پردازی خودشان را بیش از این رسوا خواهند کرد و آنچه که تاکنون شعار داده‌اند با کارهایشان باطل می‌کنند.  
 
خطبیب نماز جمعه تهران ادامه داد: غرب با اقدامات غلط همچون فساد اخلاقی، متاع قرار دادن زن، ارزشی شدن منکر، برقراری نظام هم‌جنس گرایی در حال پیشروی است. و ظلم تا زمانی در این کشور‌ها باقی می‌ماند که روحیه ظلم‌پذیری در میان مردم باشد و قطعا به محض پدیدار شدن روحیه مقاومت آنها نابود خواهند شد.  
 
عضو مجلس خبرگان رهبری به جنایات مختلف آمریکا در استفاده از بمب اتم و راه اندازی زندان‌هایی همچون ابوغریب و گوآنتانامو اشاره و خاطر نشان کرد: این کشور ظالم بعد از جنگ جهانی دوم تاکنون برای سرنگونی 50 حکومت اقدام کرده آیا این است معنای آزادی دموکراسی.

وی گفت: استفاده از زور و تحریم در مقابل ملت‌ها و دولت‌های مخالف سلطه، راه انداختن جریان‌های تروریستی و لشگرکشی نظامی به کشورهای مختلف همچون عراق، پاکستان و افغانستان از جمله دلایل و موارد برای نابودی نظام سلطه است.  
 
آیت الله موحدی کرمانی گفت: جریان سازی گروهک‌های تروریستی همچون القاعده و داعش از سوی قدرت‌های غربی و حمایت‌های منطقه‌ای موجب شده که آمریکا در حال کشیدن آخرین نفس‌های خود باشد و درعین حال ایرانی عادل، باتقوا و حامی آزادی به معنای واقعی طلوع کند.  
 
وی ادامه داد: به وجود آمدن انقلاب اسلامی به عنوان جاذبه بزرگ و مقاومت 8 ساله دفاع مقدس توانسته قلب آمریکا را متزلزل کند.  
 
خطیب نماز جمعه تهران خاطر نشان کرد: مقاومت ملت مظلوم فلسطین در جنگ‌های مختلف ازجمله جنگ اخیر 50 روزه  و کودک‌کشی‌های رژیم صهیونیستی که زبان از بیانش شرم دارد نشان از سقوط دولت پوشالی آمریکا و پدیدار شدن نظام اسلامی است. 

انتهای پیام/ 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار