نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه فرهنگ پشتوانه قانون است اجرای قانون هم مسائل مربوط به خود را دارد و در کنار اجرا شدن قانون کار فرهنگی هم باید انجام شود.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ غلامعلی حداد عادل در حاشیه مراسم ختم پدر حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه رسانه‌های اصلاح‌طلب مطرح کرده بودند که استیضاح‌های بعدی در مورد اصول‌گرایان انجام خواهد شد گفت:  دعا کنید اصول‌گرایان به وحدت برسند.   
 
وی با اشاره به مبحث ترویج عفاف و حجاب ادامه داد: ترویج حجاب ریشه در اعتقادات است.   

نماینده مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال مطرح شده در مورد اغنا تصریح کرد: یک عده‌ای هم هستند که اغنا نمی‌شوند و قانون‌شکنی می‌کنند در صورتی که قانون و فرهنگ هر کدام مسیر مربوط به خود را دارند.   
 
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه فرهنگ پشتوانه قانون است  اجرای قانون هم مسائل مربوط به خود را دارد و در کنار اجرا شدن قانون کار فرهنگی هم باید انجام شود.   
 
حداد عادل در پایان خاطر نشان کرد: ما نباید طوری مطرح کنیم که این تصور ایجاد شود که قانون و فرهنگ جدا از هم هستند نه تنها این دو جدا نیستند بلکه مکمل هم نیز هستند و نباید هیچ کدام را به بهای دیگری کنار بگذاریم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فرهنگ ، قانون ، حاشیه ، مراسم ، ختم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار