وزیر سابق دفاع گفت: نوع موضع‌گیری داعش را ملاحظه می‌کنیم، خواستگاه و حرکت داعش تا به امروز این بوده به سوی آمریکا از مواضع ضد ایرانی حرکت می‌کند. سردار وحیدی تصریح کرد: هرچند ما در همین حد هم تردید داریم که آمریکا بتواند کاری از پیش ببرد و کارهای اخیر آنها نیز نمایشی است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ سردار وحیدی رئیس مرکز مطالعات راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه مراسم ختم پدر حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی درباره ائتلاف آمریکایی علیه داعش گفت: داعش در همان مناطقی مشکل ایجاد می کرد که برای رژیم صهیونیستی حائز اهمیت بود.
 
وی ادامه داد: تمامی سرو صداهایی که آمریکا به راه انداخته است برای مقابله با داعش به این دلیل است که میبینند از کنترل آنها خارج شده است.

سردار وحیدی گفت: گروه تروریستی داعش برای مواضع آمریکا کار می‌کند و در عراق هم صرفا یکسری کارهای نمایشی انجام می‌دهند. 

 وی در ادامه به توانمندی‌های نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت:  نیروهای مسلح بعد از دفاع مقدس مسیر رشد و تکامل خوبی را در افزایش توانمندی خود طی کرده‌اند.

وحیدی ادامه داد: امروز نیروهای مسلح ما یکی از مقتدرترین و پر انگیزه‌ترین نیروهای نظامی به حساب می آیند.

وی افزود: نیروهای مسلح توانسته‌اند به خوبی از کیان کشور پاسداری کنند، آخرین اقدام مقتدرانه نیروهای مسلح توسط پدافند هوایی و در رابطه با تلاش مذبوحانه دشمن برای نفوذ پهپاد به ایران بود به نمایش گذاشته شد.

سردار وحیدی در پاسخ به سؤال دیگری در رابطه با تلاش صهیونیست‌ها برای آزمایش یک سامانه ضد موشکی در اسرائیل گفت: از گذشته کارهای فراوانی را برای مقابله با توانمندی‌های نظام جمهوری اسلامی دنبال کرده‌اند و آنچه که اینها در اسرائیل در قالب گنبد آهنی و فلاخن داود ایجاد کرده‌اند در همین راستا بوده است اما آنچه که مهم است خلاقیت‌ها و توانمندی‌های نظام جمهوری اسلامی فراتر از تلاش‌های رژیم صهیونیستی حرکت می‌کند.


انتهای پیام/
برچسب ها: داعش ، پدافند ، موشک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شمس
۱۶:۳۷ ۲۱ شهريور ۱۳۹۳
پیروز و سربلند باشید
آخرین اخبار