توماس باخ، رئیس کمیته بین المللی المپیک مراحل آماده سازی شهر ریو دوژانیرو برای میزبانی المپیک سال 2016 را رضایت بخش و رو به پیشرفت توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز، کشور برزیل پس از میزبانی موفق بازی‌های جام جهانی فوتبال در سال 2014 مراحل آماده سازی شهر ریو برای میزبانی المپیک سال 2016 را پشت سر می‌گذارد.

بر اساس این گزارش، هرچند جان کوتس نائب رئیس کمیته بین المللی المپیک پس از بازدید ماه آوریلخود از شهر ریو دوژانیرو گفته بود این بدترین روند آماده سازی بازی‌‍های المپیک است که وی تا کنون دیده اما توماس باخ، رئیس این کمیته اظهاراتی کاملا متفاوت بیان کرده و از مراحل آماده سازی شهر ریو ابراز رضایت کرد. وی در این باره گفت: ما این بار مسئولیت پذیری بیشتری از جانب شهردار و مقامات دولتی ریو مشاهده کردیم؛ همه نهاد‌ها و ارگان‌ها در تلاش برای آماده سازی شهر جهت میزبانی المپیک تابستانی سال 2016 هستند. نشانه‌های مثبتی در ریو به چشم می‌خورد.

یاد آور می‌شود المپیک سال 2016 نخستین دوره این رقابت‌ها است که توسط کشوری در آمریکای جنوبی میزبانی می‌شود و بین 5 تا 21 آگوست 2016 برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار