سرمربی تیم ملی ایران پس از پایان دیدار ایران و عربستان گفت: بازیکنانم با تلاش پیروز این بازی شدند و مزد زحمات خود را گرفتند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، قنبرپور پس ازپیروزی دو بر یک شاگردانش برابر عربستان گفت: این برد را که مجوز حضور در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات آسیایی نیز بود را به  بازیکنان تبریک می گویم. آنها مزد زحمات خود را گرفتند و  به تیم خوب عربستان نیز به دلیل نما یش قدرتمندانه و تحسین برانگیز به خصوص در نیمه اول این دیدار خسته نباشید میگوییم.

وی گفت : بازیکنان در نیمه نخست نتوانستند انتظارات تیم و دستور العمل های خواسته شده را پیاده کنند و به همین دلیل در بین دو نیمه از بازیکنان خواسته شد تا با انگیزه مضاعف و هوشیاری بیشتر نیمه دوم را آغاز کنند و با تغییر تاکتیک و تعویض ها و باپیش بینی هایی که از احتمال کاهش توانایی فیزیکی حریف عربستانی در نیمه دوم می رفت توپ ومیدان را در اختیار گرفته و توانستیم در نهایت  با به ثمر رساندن دو گل به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان درمورد دیدار با سوریه به عنوان آخرین بازی در مرحله گروهی گفت: با توجه به اینکه سرنوشت تیم دوم گروه با توجه به آخرین بازیهای مرحله گروهی رقم میخورد با تمام توان برابر تیم سوریه به میدان خواهیم رفت ولی هرچند با توجه به خستگی بازیکنان اصلی از بیشتر بازیکنان ذخیره در این دیداراستفاده خواهیم کرد.

لازم به ذکر است تیم ایران که صعودش به عنوان تیم اول گروه مسجل شده در آخرین دیدار مرحله گروهی مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا روز پنج شنبه از ساعت 17:30 به وقت تهران در ورزشگاه مانگ تانگ بانگوک به مصاف تیم ملی سوریه می رود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار